سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال برادر جان + خلاصه داستان و عکس

مجله اینترنتی کولاک: برادر جان سریالی ست که قرار است در ماه رمضان از تلویزیون پخش شود. سعید نعمت اله که سریال «خواب زده» به قلم او در شبکه نمایش خانگی در حال پیش تولید است، نگارش سریال برادر جان را شروع کرد که تولید آن از دی ماه سال قبل آغاز شد.

 

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال برادر جان
اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال برادر جان

در جدیدترین خبر از این سریال لعیا زنگنه به سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پیوست. زنگنه چند روزی است مقابل دوربین «برادرجان» رفته تا ایفاگر نقش حلیمه این سریال رمضانی باشد.

 

اسامی بازیگران سریال برادر جان

در این سریال علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد ایفای نقش می کنند.

 

خلاصه داستان سریال برادر جان

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند.»

«برادر جان»‌ قرار است ماه رمضان سال آینده در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ­ای به روی آنتن شبکه یک سیما برود و در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه است. مجری طرح این مجموعه تلویزیونی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا