سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال بر سر دوراهی و نقش هایشان + خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال بر سر دوراهی و نقش هایشان همچنین خلاصه داستان سریال بر سر دوراهی به همراه اطلاعات تکمیلی از این سریال در اینجا. سریال بر سر دوراهی با نام های قبلی ساده دلان و تنگنا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا عید نوروز ۹۸ روانه کنداکتور شبکه دو سیما شد.

بازیگران سریال بر سر دوراهی
بازیگران سریال بر سر دوراهی

پس از همکاری موفقیت آمیز حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»، این دو نوروز ۹۸ با مجموعه «بر سر دوراهی» مهمان خانه‌های مردم شدند.البته به‌اشتباه در رسانه‌ها اعلام کردند «ساده‌دلان» مجموعه نوروزی است که روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. حامد عنقا تهیه‌کننده این سریال گفت: این سریال نوروزی نامش «بر سر دوراهی» است و «ساده‌دلانی» در کار نیست. «بر سر دوراهی» مردم را غصه‌دار نمی‌کند و یک ملودرام عاشقانه بانشاط است.

اسامی بازیگران

حمید گودرزی(نقش حامد)، بهرنگ علوی(نقش سینا)، مهراوه شریفی‌نیا(نقش مریم)، میترا حجار(نقش پریناز) و افسانه چهره‌آزاد.

خلاصه داستان

قصهٔ عاشقانه پرفراز و نشیب پسری به نام حامد است که به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر مسائل مالی، همه چیزش تغییر می‌کند…

«بر سر دوراهی» پس از نمایش در نوروز ۱۳۹۸ با اقبال عمومی مواجه شد. از نقاط قوت مجموعه «بر سر دوراهی» چینش متفاوت و رنگارنگ بازیگران آن بود. عنایت بخشی که نقش یک ضد قهرمان را در این مجموعه تلویزیونی ایفا کرد، مخاطب را به یاد شخصیت‌های آثار محبوب سینما مثل «پدرخوانده» انداخت. او در نقش «جلال» باعث بروز گره‌هایی در قصه شده و بر پیچ و تاب داستان می‌افزود. بهنوش بختیاری نیز در این سریال با ایفای نقش «ثریا»، شمای دیگری از کار بازیگریش را به تصویر کشید، و میترا حجار که در نقش «پریناز» به چشم آمد.

حمید گودرزی در خصوص بازی در این سریال گفت: این کار کستینگ و گروه خیلی خوبی دارد که حتما به زودی اسامی دیگر بازیگران نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین قصه‌ای خیلی شیرین و دیدنی را روایت می‌کند و با رنگ و لعاب قشنگی که دارد قطعا پربیننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما برای ساخت این کار به لوکیشن‌های مختلفی در سراسر شهر رفته ایم و از گاراژ گرفته تا خانه‌های لاکچری در سریال دیده می‌شود. به نوعی جغرافیای قصه از جنوبی ترین نقاط تهران تا اعیانی ترین محله ها را در بر می‌گیرد.

این بازیگر در پایان گفت: در سریال «بر سر دوراهی» طبقات مختلف جامعه را می‌بینیم و از این رو زیباست که هر کس در هر سطحی که زندگی می‌کند گرچه ممکن است سطوح دیگری را لمس نکند اما با این قصه جنوب شهری و شمال شهری زندگی همدیگر را درک و لمس می‌کنند. موضوع سریال هم کاملا واقعی است و در شهرها آدمهای پولدار و فقیری در کنار هم زندگی می‌کنند که قصه بر اساس آنها نوشته شده و قرار است بازتابی از جامعه باشد.

لوگو سریال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا