سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان و بازیگران سریال نامه آخر از مجموعه روزهای بهتر+ عکس بازیگران

در این مطلب درباره داستان و بازیگران سریال نامه آخر نوشته ایم. مینی سریال ” نامه آخر ” از مجموعه سریال روزهای بهتر در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است. این سریال را شبکه ۳ سیما پخش می کند. سریال «روزهای بهتر» حاوی موضوعات متنوع اجتماعی است که هر هفته داستان یک مجموعه پنج قسمتی آغاز و به سرانجام می رسد.
داستان و بازیگران سریال نامه آخر
داستان و بازیگران سریال نامه آخر

اسامی بازیگران

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان ، نسیم ادبی ،محیا اسناوندی ، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این مینی سریال  به ایفای نقش می پردازند.

سایر همکاران تولید این اثر  عبارتند از: مدیر تصویربرداری : علی محمد زاده ، دستیار اول کارگردان : حمید غفارزاده ،برنامه ریز: فرزین فتحی مدیرتولید: حسین پورکیانی ،مدیرتدارکات: علی رضایی ،صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت ،طراح گریم: داریوش صالحیان تدوین: احسان شیبانی ،منشی صحنه: فرشته حجازی ، مشاور رسانه ای : سهیلا قوسی ، عکاس: امیر فائض.

خلاصه داستان

تصویربرداری اپیزود “نامه آخر” از مجموعه اپیزودیک “روزهای بهتر” به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد. در خلاصه داستان این اپیزود به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می‌شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما … .

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی، همانند «چرخ و فلک» ـ سریالی که شبکه سه در ابتدا تصمیم به پخش آن گرفته بود ـ  محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که هر قسمت آن در شش اپیزود و در ۳۳ قسمت تولید شده است. با این تفاوت که «دیگری» مانند «چرخ و فلک» تاکنون از شبکه اول پخش نشده است. این مجموعه قصه زوجی را روایت می‌کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می‌گیرند.

حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور و لیلی فرهادپور از بازیگران قصه «دیگری» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا