تلویزیون

اسامی بازیگران سریال سنگ پا به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال سنگ پا به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عوامل مجموعه تلویزیونی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و نگارش محسن تنابنده و خشایار الوند  این روزها در تکاپوی پیش تولید هستند تا هرچه زودتر مجموعه را جلوی دوربین ببرند.

بر اساس صحبت های تهیه کننده، این مجموعه هم مثل سایر آثار سیروس مقدم برشی از زندگی است و یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد که البته تصویر آن لبخندی را هم به گوشه لب مخاطب خواهد نشاند. تا کنون ۴ قسمت این مجموعه نوشته شده و نویسندگان در حال نگارش ادامه اثر هستند.

گروه تولید منتظرند تا پیشروی متن‌ها به حد قابل قبولی برسد تا نتیجه نهایی برای این سریال مشخص شود.

اگرچه فضای داستانی «سنگ پا» بسیار متفاوت تر از مجموعه های «پایتخت» است اما احتمال اینکه محسن تنابنده باز هم در قالب یکی از نقش های اصلی این سریال جلوی دوربین برود زیاد است. ضمن اینکه هنوز هیچ بازیگری با این مجموعه قرارداد نبسته است.

یکی از سختی‌های تولید این پروژه قصه سخت آن است. در این سریال یک نفر باید هفت شخصیت را بازی کند و هفت قصه در شرایط کاملا متفاوت دارد.

همچنین «سنگ پا» به طور غیر مستقیم به موضوع موجودات ماورایی می‌پردازد و به انسان‌هایی اشاره دارد که در شرایطی قرار می‌گیرند و از طریق یک سنگ پا دنیاهایشان تغییر می‌کند.

در «سنگ پا» بنا به فراخور قصه، باید مجسمه تمامی بازیگران ساخته شود که آنها جان گرفته و زنده می‌شوند و همین موضوع شرایط تولید را دشوار کرده است.

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران سریال سنگ پا به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا