تلویزیون

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی سکسکه+خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی سکسکه+خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

با رونق سریال های شبکه خانگی، رغبت تهیه کنندگان و کارگردانان برای حضور در این عرصه بیشتر از قبل می شود. صحبت ها حکایت از ساخت سریالی جدید در رسانه شبکه خانگی دارند.

حسین قاسمی جامی بزودی سریال ویدئویی«سکسکه» را در لوکیشنهای تهران و بومهن جلوی دوربین خواهد برد و این روزها پیش تولید در حال انجام است. تاکنون از میان بازیگران حضور نگار فروزنده و نفیسه روشن در این سریال قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران اصلی نیز همچنان ادامه دارد.


تهیه‌کنندگی «سکسکه» را که یک کمدی اجتماعی است، حسن کیوان پور از کارآفرینان برتر و باسابقه در حوزه صنعت،دانشگاه و هنر بر عهده دارد.این فیلم قرار است از اوایل تیر ماه کلید بخورد.


حسین قاسمی جامی که ساخت سریال «سیمرغ» و فیلمهای «به بادبادک‌ها شلیک نکنید»، «پی ۲۲»،«پیتزا مخلوط»،«خروس بی محل»،«زمزمه بودا» و … را در کارنامه دارد، فیلمنامه سریال «سکسکه» را با همکاری مهنوش شیخی نوشته است.


سایر عوامل پروژه عبارتند از:مدیر تولید و برنامه ریز:محسن کریمیان، مدیر صدابرداری:حمید سلیمانزاده منفرد، مدیر تصویربرداری:احسان اسکندری، طراح گریم:حسین اردستانی، مدیر تدارکات و دستیار تولید: میثم اکرمیه، گروه کارگردانی:عبدا… رفیعی،بهاره راستگو،منشی صحنه: مریم مرادی، حمل و نقل و دستیار تدارکات: محسن ناصری،دستیار لباس: افسانه براتیان،دستیار صحنه:شهروز صیادی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

 

 

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی سکسکه+خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا