تلویزیون

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی «گلشیفته»+ عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی «گلشیفته»+ عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فرهنگ و هنر

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بهروز شعیبی را در سال های اخیر با فیلم های و سریال های ارزشی می شناسیم. شعیبی که هم کارگردانی می کند و هم گهگاه سراغ بازیگری هم می رود، بعد از پرداختن به ماجرای انشقاق مجاهدین در «سیانور» و کودک کشی توسط یک مادر معتاد در «دارکوب» و زندگی کردنروحانیون در «پرده نشین» حالا به استفاده از نام یک هنرپیشه مشهور مهاجر برای محصول تازه اش روی آورده است. یعنی «گلشیفته»!

نام شعیبی بعد از بازی در فیلم تحسین شده «طلا و مس» بر سر زبان ها افتاد. فیلمی که کارگردانی آن بر عهده همایون اسعدیان بود و به بخشی از زندگی کردنیک روحانی جوان و فقیر می پرداخت.

در سریال جدید «گلشیفته» که قرار ست از شبکه خانگی منتشر شود، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی و مهناز افشار نقش های اصلی را به عهده خواهند داشت.

مهدی هاشمی که پیشتر در «سیانور» و در نقش یک بازجوی خشن با شعیبی همکاری کرده بود ایفاگر یکی از کاراکترهای اصلی «گلشیفته» است. مهدی هاشمی هرچند سابقه ایفای نقش در سریالهای تلویزیونی ماندگاری مانند «سلطان و شبان» و «روزگار قریب» را دارد و اخیرا هم سریال «در جستجوی آرامش» را روی آنتن داشت با «گلشیفته» برای اولین بار است که مدیوم نمایش خانگی را تجربه می کند.

مهناز افشار که در «دارکوب» همکار شعیبی بود نیز یکی دیگر از کاراکترهای «گلشیفته» را ایفا خواهد کرد. مهناز افشار اما برخلاف هاشمی به تازگی سریال «عاشقانه» را در شبکه خانگی داشت که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

نازنین بیاتی که در «دربند» با نام خودش نازنین ایفاگر دختری شهرستانی بود که از دختری تهرانی رکب می‌خورد در «گلشیفته» باز هم سیمای یک دختر شهرستانی را بازی خواهد کرد؛ البته در اینجا برخلاف «دربند» سیکلی از اتفاقات خنده آور است که به هنگام حضور وی در تهران رخ میدهد.

بیاتی در سالهای اخیر به بازیگر تیپیکال دختران شهرستانی بدل شده است؛ از «فرشته ها با هم می آیند» تا «طعم شیرین خیال» و اخیرا هم «مادری» بیاتی را مدام در تیپ دختر شهرستانیهای ساده دل دیده ایم و به نظر میرسد «گلشیفته» هم در امتداد چنین روندی باشد.

سریال خانگی «گلشیفته» تازه ترین محصول موسسه هنرنمای پارسیان است.

مهدی هاشمی
مهدی هاشمی

مهناز افشار
مهناز افشار

نازنین بیاتی
نازنین بیاتی

این پست توسط بخش فرهنگ و هنر مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی «گلشیفته»+ عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا