سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال شب عید همراه خلاصه داستان + عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال شب عید همراه خلاصه داستان در این مطلب همچنین اطلاعات تکمیلی ، معرفی و عکس بازیگران سریال شب عید را اینجا بخوانید. سعید آقاخانی که بیش از این سریال های پربیننده ای را همچون زن بابا , دزد و پلیس, خروس , چاردیواری و … را کارگردانی کرده بود مینی سریال «شب عید» را ساخت. این سریال در پانزده قسمت برای پخش نوشته و ساخته شده است. این سریال تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی و جواد فرحانی به نمایش در می‌آید.

بازیگران سریال شب عید همراه خلاصه داستان
بازیگران سریال شب عید همراه خلاصه داستان

سریال شب عید به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و قصه‌های زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده‌اند و شب عید، روایت‌ قصه‌های این افراد است.

خلاصه داستان

سریال شب عید داستان خانواده هایی را روایت می کند که برای تفریح در ایام نوروز به شهر مشهد سفر می کنند ؛ اما در این میان ماجراهای جالی برای آن ها رخ می دهد و به گونه ای داستان این خانواده ها در قسمتی از فیلم به یکدیگر مرتبط می شود . تصویر برداری و لوکیشن اصلی سریال شب عید سعید اقاخانی در هتلی واقع در مشهد است.

اسامی بازیگران

سریال تلویزیونی شب عید سریالی اپیزودیک است هر قسمت از این سریال تعدادی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون حضور دارند که عبارتند از: حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، نصراله رادش، افسانه ناصری، علی هدایتی ، سروش جمشیدی و …

 

حمید لولایی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا