سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال گیله وا +معرفی کامل

در این پست خبری اطلاعاتی درباره بازیگران و نقش هایشان در سریال گیله وا ارائه می شود. «گیله وا» سریالی است با درونمایه عاشقانه که داستان آن در بستری تاریخی در منطقه شمال ایران رخ می دهد.

بازیگران و نقش هایشان در سریال گیله وا
بازیگران و نقش هایشان در سریال گیله وا

 

اردلان عاشوری کارگردان سریال گیله‌وا در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره این سریال گفته است: این سریال مستقیم به زمان پیروزی انقلاب نمی‌پردازد، اما می‌توان گفت به عبارتی تاریخ انقلاب را تصویر می‌کند. «گیله‌وا» در اصل به حضور انگلیسی‌ها در ایران و مقاومت گیلانی‌ها در برابر آنها می‌پردازد.

این کارگردان با اشاره به پررنگ بودن نقش میرزا کوچک خان جنگلی نیز بیان داشت: قهرمان اصلی قصه ما میرزا کوچک خان جنگلی نیست، بلکه او یکی از شخصیت‌هایی است که در چند قسمت حضور دارد و به برخی قیام‌هایش اشاره می‌شود. اما بر خلاف تصوری که می‌شود کلیت داستان بر مبنای داستان زندگی این شخصیت مبارز تاریخی نیست.

معرفی بازیگران سریال گیله وا

حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، ستاره حسینی، بهروز شعیبی، امیرحسین هاشمی، علی عطایی پیرکوه از بازیگران سریال گیله وا هستند.

از نکات قابل توجه این سریال ایفای نقش میرزا کوچک خان جنگلی توسط بهروز شعیبی است.همچنین حسین توشه، علی عطایی، ستاره حسینی، حدیث نیکرو، برت جان کورن، استوارت دنیسون، امیر حامد، سینا محمدی فر و ماهک خرسندی به نقش‌آفرینی در این مینی سریال پرداخته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا