تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال میم کاف (م.ک) + خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: سریال میم کاف (م.ک) سرالی ست که گفته می شد قرار بود امیر وزیری پور آن را کارگردانی کند. امیر پوروزیری که پیشتر قرار بود کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده بگیرد، انصراف خود را از ادامه کارگردانی این سریال اعلام کرد.

 

طبق شنیده‌ها قرار است تا علی ملاقلی‌پور کارگردانی این سریال را به عهده بگیرد. وی تاکنون کارگردانی فیلم سینمایی قندون جهیزیه را به تنهایی بر عهده داشته است و در چند فیلم دستیار کارگردان بوده است.

«میم کاف» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و نویسندگی محسن ملکی و حسین حقیقی در حال نگارش است. این سریال بیست‌وپنج قسمتی داستانی خانوادگی، شاد و مفرح دارد که جوانان در آن حضور دارند.

تاکنون نگارش این سریال طنز  به ۱۰ قسمت رسیده است و پیش تولید تا پایان سال جاری آغاز می‌شود. «م.ک» داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که پسرشان وظیفه ادامه دادن شغل پدر را به عهده دارد، اما به شغل پدر علاقه‌مند نیست. در ادامه شرایطی پیش می‌آید که …

مجموعه تلویزیونی «م.ک» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه برای سیما فیلم تولید خواهد شد. در حال حاضر سریال «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری در حال پخش از شبکه یک سیماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا