سریالسریال‌ایرانی

سریال نفوذ | اسامی بازیگران و داستان سریال نفوذ + نکات خواندنی و عکس بازیگران

اسامی بازیگران و داستان سریال نفوذ به همراه عکس بازیگران این سریال همچنین نکات خواندنی و معرفی کامل سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری. سریال نفوذ جدیدترین ساخته شمقدری است که از تلویزیون پخش می شود. مشاور فیلم نامه سریال «نفوذ» مهدی ارگانی، مجری طرح محمود غلامی، مدیر هنری عبدالحمید قدیریان. نویسنده و کارگردان جواد شمقدری هستند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای پخش می‌شود.

بازیگران و داستان سریال نفوذ
بازیگران و داستان سریال نفوذ
محسن علی اکبری تهیه‌کننده این مجموعه در خصوص آخرین روند وضعیت تصویربرداری این سریال گفت: در حال حاضر ضبط سریال در منطقه کردستان به پایان رسیده است. بیش از ۶۰ درصد کار ضبط شده و تصویربرداری فاز دوم در تهران آغاز شده است.
وی ادامه داد: بعد از تهران، ضبط کار را در شهر گنبد آغاز می‌کنیم و ضبط قسمت های سفارت آمریکا و سایت کفکان باقی مانده است و تصویربرداری به زودی به پایان می‌رسد و سریال برای پخش آماده می‌شود. علی اکبری در خصوص انجام مراحل فنی سریال «نفوذ» افزود: مراحل فنی سریال به صورت همزمان در حال انجام است.

خلاصه داستان

داستان این سریال به سال ۵۷ مربوط می‌شود و به مدت ۸ ماه در مقطع انقلاب، نفوذ آمریکایی‌ها را در عرصه‌های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون نشان می‌دهد. تمام مباحث مطرح شده در سریال بر اساس مستندات تهیه شده است. دو قشر در انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسیاری داشتند جوانان و دانشجویان که در این سریال در قالب ملودرام و داستان‌های مجزا به آن‌ها نگاه خاص و ویژه‌ای شده است. این احتمال وجود دارد تا نسخه سینمایی این اثر هم تولید شود.

بازیگران سریال

احمد نجفی ، حمیدگودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح آقا میرزایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، کاوه سماک باشی، امیرمحمدزند، امین اسکندریان، عید احمدی ،محمدجوادجعفرپور،فیلیپ ساپرکین، فاعزه السادات اکرمی، زهره افشارنیا، مهدیه صاحب زمانی، نازنین ترابی، شیرین صفری، فاطمه بیگی، مهران هادیان ،شیوا امانی، زهرا نادری فر، پیمان حسن زاده ، احسان منفرد، علی پاکزاد ،بهناز نجفی، فاطمه خلیل نژاد، مهتاب غیاثی، بهناز پور فلاح، نازنین حسنی ، بهار داور مومنی ،محمد دانشور ، علی حسن ناصری و مهدی آقا محمدی از بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.
 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا