تلویزیون

اسامی بازیگران سریال نوروز ۹۷ “پایتخت ۵ ” + عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال نوروز ۹۷ “پایتخت ۵ ” + عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم ابتدا قرار بود در ماه رمضان ۹۶ پخش شود که به دلیل برخی از مشکلات این اتفاق رخ نداد. گفته می شود تصویر برداری این سریال آبان ماه ۹۶ به پایان می رسد و سریال پایتخت ۵ عید نوروز سال ۱۳۹۷ از شبکه اول سیما پخش می شود.

بازیگران این مجموعه عبارتند از محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، ساراونیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی.

تهیه کننده مجموعه «پایتخت» اعلام کرد: پایتخت ۵ با شکل و شمایل جدیدی ساخته می شود.

« الهام غفوری » که تهیه کننده مجموعه «پایتخت» را برعهده دارد، گفت:قصه پایتخت ۵ با آنچه که تا به حال دیده اید، متفاوت است و تلاش داریم ماجراهای جذاب و جدیدی را تصویر کنیم.

وی درباره اینکه آیا سری پنجم هم مخاطبان با قصه خانواده معمولی مواجه هستند و داستان همان خانواده را خواهند دید؟ پاسخ داد:بله. قصه همان قصه زندگی کردنخانواده نقی معمولی است که البته بازیگران جدیدی هم به آنها اضافه خواهند شد. ضمن اینکه ما به زودی جلسه ای با بازیگران ثابت سریال خواهیم داشت تا بدانیم کدام یک از آنها امکان حضور در سری پنجم پایتخت را دارند و برنامه ریزی مان به چه نحو خواهد بود.

غفوری همچنین در پاسخ به این سوال که محل زندگی کردنخانواده معمولی در شمال کشور است، در سری پنجم هم لوکیشن ها همان لوکیشن های قبلی خواهد بود؟ تصریح کرد:خیر. این بار قصه ما از شمال شروع نمی شود و احتمالا ما از یک کشور خارجی قصه را شروع کنیم. این ها همه بستگی دارد که قصه و فیلمنامه نهایی ما چطور از کار درآید.
وی در پایان گفت:امیدوارم بتوانیم به روال سابق مجموعه ای جذاب و دیدنی تهیه کنیم و بتوانیم مخاطبان و دوست داران این سریال را خوشحال کنیم.

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران سریال نوروز ۹۷ “پایتخت ۵ ” + عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا