تلویزیون

اسامی بازیگران فصل دوم سریال بچه مهندس+عکس بازیگران و تاریخ پخش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فصل دوم سریال بچه مهندس+عکس بازیگران و تاریخ پخش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال «بچه مهندس» که فصل اول آن در ماه رمضان ۹۷ روی آنتن رفت، از سریال های پر طرفدار ماه رمضان بود که مخاطبان نسبتا زیادی داشت. این روزها فصل دوم سریال بچه مهندس در حال تصویربرداری است.

علی غفاری کارگردان سریال «بچه مهندس» درباره جدیدترین وضعیت فصل جدید این سریال به «صبا» گفت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری فاز دوم این سریال هستیم که تاکنون حدود ۲۰ درصد آن جلوی دوربین رفته است. همچنین هم زمان نگارش سریال هم ادامه دارد.

کارگردان «بچه‌مهندس» در خصوص بازیگران این سریال ادامه داد: مانی رحمانی و بنیامین محمدیان بازیگران نوجوانی هستند که به جای یونا تدین (جواد جوادی) ، آریا نرج آبادی (رسول) به پروژه اضافه شدند. همچنین پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، سوگل طهماسبی، بهناز جعفری، عباس جمشیدی، سیاوش چراغی پور، پروین معزز، افشین نخعی، حمیدشریف زاده در فصل دوم هم حضور دارند و به مرور زمان بازیگران جدید هم به سریال اضافه خواهند شد.
وی در خصوص زمان پایان تصویربرداری و پخش آن گفت: امیدوارم حدود دو ماه دیگر تصویربرداری به اتمام یرسد و تلاش می‌کنیم در پاییز سری دوم این سریال آماده پخش شود.

گفتنی است؛ فصل اول سریال «بچه ‌مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شد که در آن بازیگرانی همچون بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند ، مریم خدارحمی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر و … به ایفای نقش پرداخته بودند.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فصل دوم سریال بچه مهندس+عکس بازیگران و تاریخ پخش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا