سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران فصل دوم سریال ساخت ایران همراه عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک :  فصل دوم سریال ساخت ایران بهمن امسال به کارگردانی برزو نیک نژاد در کشور چین جلوی دوربین می رود؛در این فصل از سریال ساخت ایران داستان فصل اول روایت می شود و رضا گلزارو امین حیایی مانند فصل اول  برای بازی در فصل دوم سریال ساخت ایران به توافق رسیده اند. منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی تهیه کنندگان ساخت ایران دو هستند.

عکس محمد رضا گلزار بازیگر فصل دوم سریال ساخت ایران

آیا محمد رضا گلزار در سریال ساخت ایران دو بازی کرده است ؟

یکی از مشکلات اصلی فصل اول «ساخت»، به حضور محمدرضا گلزار برمی گشت. الوند در چند مصاحبه اشاره کرده بود که کاراکتر محمدرضا گلزار گنجایش اضافه کردن داستان بیشتری نداشته و دلیل عمده جدایی او از سریال، جدای از مشکلش برای حضور در لبنان، این مسئله بوده. خود محمد حسین لطیفی هم در گفتگو با هفت صبح توضیح داده بود که این نقش، نیازی به سوپراستار نداشته. بعد از قطعی شدن ساخت فصل دوم، الوند، چند ماه پیش در شروع همکاری مجددش با این گروه، اعلام کرده بود که در فصل جدید، خبری از امین حیایی و محمدرضا گلزار نیست. با اینحال سهراب پور می گوید: «الان در مراحل تصمیم گیری هستیم. هنوز نمی توانیم با قطعیت راجع به بازیگران فصل جدید حرف بزنیم.»

امین حیایی بازیگر سریال ساخت ایران

خلاصه داستان فصل دوم سریال ساخت ایران

در انتهای فصل اول «ساخت ایران»، بخشی به نام «آنچه در فصل آینده خواهید دید» وجود داشت و تا حدی برای مخاطبان روشن می کرد که در ادامه، قصه سریال به چه سمت و سویی می رود. بنابراین در صورتی که قرار باشد بازیگران تغییر کنند، فضای کار با آنچه در آن قسمت نمایش داده شد، در تناقض قرار می گیرد.
سهراب پور در توضیح این مسئله می گوید: «متن جدیدمان خیلی متفاوت از این موضوعات است و بدون ارتباط با پایان فصل اول پیش خواهد رفت.»

پس با این اوصاف فصل دوم هیچ پایبندی به بخش «آنچه در ادامه خواهیددید» فصل اول نخواهد داشت. او توضیح می دهد: «من که نمی توانم الان کل قصه را لو بدهم. فقط می توانم بگویم ما ترفندی به کار بردیم و یک جور نوآوری انجام داده ایم. اینطور نیست که حالا چون در سکانس پایانی یک حرفی را زدیم، الان بخواهیم دقیقا از ادامه آن شروع کنیم. ممکن است بخواهیم چیزی را که به عنوان آنچه در ادامه خواهید دید در فصل اول آوردیم، در وسط داستان فصل دوم استفاده کنیم یا تصمیم بگیریم اتفاق جدیدی برای آن پیش بیاوریم.»

با توجه به توضیحات تهیه کننده درباره بی ارتباط بودن فصل دوم با پایان فصل اول، اینطور به نظر می رسد که «ساخت ایران ۲» هم ممکن است بخواهد طبق رویه «قلب یخی ۳» پیش برود. یعنی همانطور که سید کمال طباطبایی، فصل سوم «قلب یخی» را با بازیگران و قصه ای کاملا جدید پیش برد، تهیه کنندگجان «ساخت ایران» هم فقط به اسمی از آن بسنده کنند. سهراب پور اما این مسئله را کاملا رد می کند: «نه اینطور نیست. ما یک تغییراتی در تیم بازیگری مان خواهیم داشت اما تفاوت ها به نحوی نیست که بخواهد ما را در فضای دیگری قرار دهد. «ساخت ایران ۲»، پدیده ای کاملا مستقل از بافت و فضای فصل قبلی نیست. تقریبا می شود گفت که به فصل اول وفاداریم و رنگ و بوی فصل اول، در فصل دوم هم دیده می شود.»

سریال ساخت ایران دو در کدام کشور ها فیلمبرداری میشود ؟

بخش دیگری از مشکلات فصل اول «ساخت ایران» به خروج از ایران و تصویربرداری در لبنان برمی گشت. مشکلات بودجه، افزایش قیمت دلار، خروج برخی بازیگران، همراه نشدن نوسنده و … مسائلی بودند که این پروژه در سفر به لبنان با آنها مواجه شد. برای همین هم گویا تهیه کنندگان این بار تصمیم دارند فصل دوم را در خود ایران بسازند. سهراب پور می گوید: «بیشتر بخش های فصل دوم در ایران تصویربرداری می شود. فقط بخش کوچکی از آن لازم است در یکی از کشورهای اروپایی گرفته شود.» او امیدوار است که مشکلات فصل اول در ادامه وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا