سینما

اسامی بازیگران فیلم «آزاد مثل هوا»+خلاصه داستان و جزئیات ساخت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم «آزاد مثل هوا»+خلاصه داستان و جزئیات ساخت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عبدالرضا کاهانی فیلم‌ساز ایرانی به زودی فیلم آینده خود با نام «آزاد مثل هوا» را در تورنتو و در ماه نوامبر فیلم‌برداری خواهد کرد. به گفته‌ امیر گنجوی مدیر شرکت فینیکس این فیلم در حال حاضر مرحله پیش‌تولید را می‌گذراند و قرار است ترکیب بازیگران آن از کشورهای فرانسه، کانادا و ایران باشد.

تاکنون حضور رضا عطاران هنرپیشه‌ مطرح ایرانی در پروژه قطعی شده که سابقه‌ همکاری در چهار فیلم دیگر را هم با کاهانی دارد. ضمن این‌که اوفلی بو بازیگر زن فرانسوی که در فیلم «مکتوب مای لاو» به کارگردانی عبدالطیف کشیش بازی کرده هم قرار است در پروژه حضور داشته باشد و به زودی یک بازیگر مطرح فرانسوی و کانادایی نیز به پروژه اضافه خواهند شد.


عبدالرضا کاهانی پیش از این در فستیوال‌های مختلفی شرکت کرده و جوایزی از جمله بهترین فیلم از فستیوال تسالونیکی یونان و جایزه‌ ویژه هیأت داوران از فستیوال کارلوی‌‌واری جمهوری چک را به دست آورده است. از این فیلم‌ساز اخیرا فیلم «استراحت مطلق» با بازی رضا عطاران در کشور فرانسه اکران شد.

گنجوی در ادامه گفت: کمپانی‌های مختلفی از فرانسه ، کانادا ، امریکا و استرالیا برای پخش فیلم ابراز علاقه کرده‌اند که تاکنون کمپانی بلوبرد و فینیکس پخش این فیلم را در فرانسه و کانادا بر عهده گرفته‌اند.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم «آزاد مثل هوا»+خلاصه داستان و جزئیات ساخت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا