تلویزیون

اسامی بازیگران فیلم «اسنیف»+خلاصه داستان و زمان اکران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم «اسنیف»+خلاصه داستان و زمان اکران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خداداد عزیزی در فیلم اسنیف که درباره رشته بوکس است، حضور پیدا کرده است. “اسنیف” از معضلات ورزش بوکس و مشکلات اجتماعی و پارتی‌های شبانه و مصرف کوکایین در بین جوان‌هایی که امروز به این دام گرفتار شده اند، می گوید.

فیلم اسنیف به کارگردانی فرناز امینی جزو آثاری است که به نمایندگی از ایران در رقابت فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا (FICTS) حضور خواهد داشت. انوشیروان محسنی، ملیکا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، سحر زکریا، سارا منجزی پور، پوریا حیدری، خداداد عزیزی، آتیلا حجازی و… بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

انوشیروان محسنی، بازیگر نقش اصلی این فیلم است. او در کنار بازیگری، ورزشکار در رشته‌های MMA و بوکس تایلندی است که چهار دوره قهرمانی در اروپا را تجربه کرده و در کنار آن نیز، صاحب افتخاراتی در سینمای ایران و فستیوال‌های بین المللی شده است.

او صاحب جایزه بهترین بازیگر نقش منفی برای بازی در فیلم Mis.Tic (Austria international film ۲۰۱۷)، جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای بازی (Shirin die ehre meiner schwester (Diagonale Festival  و دیپلم افتخار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی در تهران (international FICTS Festival ) شده است.

فرناز امینی نیز، که سال گذشته با دو فیلم آوار و عشق نیکان در فستیوال فیلم‌های ورزشی میلان حضور داشت، امسال با فیلم داستانی “اسنیف” و فیلم مستند “ایران به توان دو” (مستند جام جهانی روسیه ٢٠١٨) در این جشنواره حضور دارد.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم «اسنیف»+خلاصه داستان و زمان اکران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا