سینما

اسامی بازیگران فیلم خودسر همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم خودسر همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

همه چیز درباره فیلم سینمایی خودسر

خودسر قصه زندگی مردی به نام بهمن را روایت می کند که ناخواسته درگیر مشکلاتی می شود. او به تنهایی توان حل این مشکلات را ندارد؛فیلم خودسر جدیدترین اثر بلند سینمایی کمال تبریزی است که جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

عکس ویشکا آسایش بازیگر فیلم خودسر
عکس ویشکا آسایش بازیگر فیلم خودسر

 خلاصه داستان فیلم  سینمایی خودسر

دست اندرکاران «خودسر» امیدوارند تا این فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنند؛خودسر قصه زندگی مردی به نام بهمن را روایت می کند که ناخواسته درگیر مشکلاتی می شود. او به تنهایی توان حل این مشکلات را ندارد.
گفتنی است؛ آخرین فیلم سینمایی که کمال تبریزی پیش از این کارگردانی کرده بود، «امکان مینا» با بازی میلاد کی مرام و مینا ساداتی بود که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

عکس محسن تنابنده بازیگر فیلم خودسر
عکس محسن تنابنده بازیگر فیلم خودسر

 اسامی بازیگران و عوامل فیلم خودسر

این اثر در سکوت خبری با بازی محسن تنابنده و ویشکا آسایش به عنوان بازیگران اصلی کلید خورد. محمد بحرانی، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از:کارگردان:کمال تبریزی، نویسنده:آیدین سیارسریع، مدیر فیلمبرداری:علی تبریزی، مدیر طراحی:بهزاد آدینه، تدوین:سهراب خسروی، موسیقی:گروه بمرانی، صدابردار و صداگذار:بهمن اردلان، طراح چهره پردازی:عظیم فرامین، طراح لباس:شیده محمودزاده، مسوول جلوه های کامپیوتری:حسن پیله ور، مدیر تولید:پروانه زبان فهم، عکاس:زهرا مصفا، دستیار اول فیلمبردار:محمد ابراهیمیان، دستیار اول کارگردان:مهدی سلیمانی منصور، برنامه ریز:بهمن حسینی، منشی صحنه:شیدا باسمه چی، دستیار تولید:پرویز کاظم لو، مدیر پروژه و برنامه ریز:علیرضا سبزواری و تهیه کننده:جواد نوروزبیگی.

جزئیات فیلم خودسر جدید ترین ساخته کمال تبریزی

پس از ویشکا آسایش، گروه تولید این فیلم با حامد بهداد، آزاده صمدی، رضا ناجی و رامبد جوان نیز برای حضور در این فیلم قرارداد بستند. همچنین گروه موسیقی «بُمرانی» برای ساخت موسیقی و اجرای چند ترانه در فیلم با این پروژه سینمایی همکاری خواهند داشت.این فیلم اولین همکاری مشترک بهداد، آسایش و جوان با تبریزی محسوب می شود.دست اندرکاران «خودسر» امیدوارند تا این فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم خودسر همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا