سینما

اسامی بازیگران فیلم درخونگاه همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم درخونگاه همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

همه چیز درباره فیلم سینمایی درخونگاه با حضور امین حیایی

سیاوش اسعدی کارگردان فیلم درخونگاه پیرامون فضای این فیلم گفت :«درخونگاه» فیلمی پربازیگر است و قصه آن اواخر دهه شصت می‌گذرد.وی در خصوص شرایط تولید «درخونگاه» عنوان کرد:طراحی صحنه و لباس و در کل فضاسازی این فیلم سخت است و حساسیت خاصی را می‌طلبد چرا که باید سال‌های گذشته را به تصویر بکشیم.

عکس مهراوه شریفی نیا بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه
عکس مهراوه شریفی نیا بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه

جزئیات دقیق فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی

گفتنی‌است؛ سیاوش اسعدی پیش از این فیلم‌های«جیب بر خیابان جنوبی» و «حوالی اتوبان» را کارگردانی کرده است و براساس شنیده‌ها در فیلم «درخونگاه» از ترکیب عجیب و جذابی برای بازیگران بهره برده که می‌تواند روی پرفروش شدن آن در سال آینده تاثیرگذار باشد.

با اعلام لیست کامل بازیگران فیلم «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسدی اعلام شد که این فیلم همزمان با فیلمبرداری، توسط محمدرضا مویینی درحال تدوین است تا به جشنواره‌ی فیلم فجر ارایه شود.

عکس امین حیایی بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه
عکس امین حیایی بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه

اسامی بازیگران فیلم درخونگاه

در فیلم «درخونگاه» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب پور؛امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا ، نادر فلاح ، محمود جعفری ،منصور شهبازی ،افشین سنگ چاپ ،فاطمه مرتاضی و پانته آپناهی به ایفای نقش می‌پردازند.

عکس افشین سنگ چاپ بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه
عکس افشین سنگ چاپ بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه

اسامی عوامل فیلم سینمایی درخونگاه

عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده: نیما نادری/ سیاوش اسعدی، مشاور پروژه : روزبه معینی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی و فیلمبرداران: حسن و مهدی اصلانی،مدیر برنامهریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: آرزو حلاجی، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، مدیرتولید: ناصر ریحان صفت ،جانشین تولید: عباس نصرالله،جلوههای ویژه میدانی : رضا ترکمان ،عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهرداد ناصری.

تاریخ دقیق اکران فیلم درخونگاه

فیلم سینمایى «درخونگاه» به تهیه کنندگى منصور سهراب پور و کارگردانى سیاوش اسعدی که در لوکیشن هاى متفاوت در تهران و قزوین فیلمبردارى شده روزهاى پایانى خود را سپرى مى کند.
تمامى بازیگران این فیلم جلوى دوربین تورج اصلانى قرار گرفتند و تا چند روز آینده جمشید هاشم پور هم مقابل دوربین مى رود تا این اثر متفاوت در جشنواره فیلم فجر امسال حضور جدى داشته باشد.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم درخونگاه همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا