سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من + خلاصه داستان | لینک دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

اسامی بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من به همراه خلاصه داستان و زمان پخش همچنین اطلاعات تکمیلی درباره فیلم سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی. «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی تولید شده است.

سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ فیلمی از رسول صدرعاملی است که برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. داستان درباره مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) است که دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند و به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می روند و…

این فیلم به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، علیرضا استادی، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر، افشین هاشمی، سها نیاستی , فرشته ارسطویی به هنرمندی پرداخته‌اند.

به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش های فرعی مقابل دوربین خواهند رفت.

این ٢٢ نفر از میان ٩٠٠ نفر و پس از پشت سر گذاشتن مراحل تست و تمرین بازیگری برای حضور در این فیلم انتخاب شده اند. «سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد. آخرین ساخته سینمایی صدرعاملی فیلم «در انتظار معجزه» است که در سال ٨٨ روی پرده سینماها رفت.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد، فضای مجازی: آرین امیرخان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری.

آدرس برای تماشا و دانلود

https://www.filimo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا