سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم سینمایی آشفتگی ساخته فریدون جیرانی همراه عکس بازیگران

در این مطلب درباره داستان و بازیگران فیلم سینمایی آشفتگی نوشته ایم. فیلم سینمایی آشفتگی آخرین ساخته فریدون جیرانی است که در سینماها اکران می شود. این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ است و برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و از سوی منتقدین در جشنواره فیلم فجر چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

صحنه ای از فیلم آشفتگی
صحنه ای از فیلم آشفتگی

 

 

 

 

جیرانی پیش از این بسیاری از فیلم های سینمایی پر مخاطب را هم چون شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی و ….. را کارگردانی کرده است؛مردم بیشتر اورا به عنوان مجری برنامه هفت به یاد می آوردند.

اسامی بازیگران فیلم آشفتگی

بازیگرانی چون بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی، احسان محمدی و نازنین صلح جو در این فیلم سینمایی هنرنمایی می کنند. در این فیلم بهرام رادان در نقش باربد و بردیا، مهناز افشار در نقش دریا مشرقی، مهران احمدی در نقش ارژنگ حضور دارند.

خلاصه داستان فیلم

فیلم سینمایی «آشفته‌گی» حول و حوش ماجرایی عاشقانه است که با جنایت در هم آمیخته می شود. در اصل آشفتگی رئالیستى و اجتماعى نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت. این تعریفی است که فریدون جیرانی طی یادداشتی درباره تازه‌ترین ساخته خود گفته است. فیلمی که با توجه نوع طراحی صحنه باز هم حال و هوایی کلاسیک را تداعی می کند.

عکس های فیلم

بازیگران فیلم سینمایی آشفتگی
بازیگران فیلم سینمایی آشفتگی

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا