سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم تیغ و ترمه +‌ خلاصه داستان و زمان پخش در شبکه خانگی

اسامی بازیگران فیلم تیغ و ترمه به همراه خلاصه داستان فیلم تیغ و ترمه ساخته کیومرث پوراحمد و زمان پخش در شبکه خانگی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره فیلم. تیغ و ترمه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی سید علی قائم‌مقامی محصول سال ۱۳۹۷ است. در زمان اکران، مجوز «تیغ و ترمه» درجه‌بندی سنی ١۵+صادر شد.

بازیگران فیلم تیغ و ترمه
بازیگران فیلم تیغ و ترمه

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در شبکه نمایش خانگی و VOD ها منتشر می‌شود. این فیلم سینمایی از روز سه شنبه ۲۱ مردادماه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

او یادآوری کرد: این فیلم قرار بود زمستان سال گذشته اکران شود اما یک روز پیش از  اکران، در اعتراض به شرایط بد و غیر منطقی نمایش فیلم‌ها، از اکران آن جلوگیری کردیم و حال قرار است سومین اکران رسمی آنلاین را داشته باشیم.

“تیغ و ترمه” روایت‌گر زندگی دختری با بازی دیبا زاهدی است که پدرش را در کودکی از دست داده و مادرش هم او را رها کرده و پس از سال‌ها با فاش شدن خیانت‌هایی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.‌

پوراحمد این فیلم را با اقتباس از رمان “کی از این چرخ و فلک پیاده می‌شوم؟” نوشته گلرنگ رنجبر که از سوی نشر “چشمه” منتشر شده، ساخته است.

«تیغ و ترمه» تازه‌ترین ساخته خالق «قصه‌های مجید» است که در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و واکنش‌های زیادی را از سوی مخاطبان و منتقدان در پی داشت.

اسامی بازیگران :

پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسال: آویسا سجادی، همراه با دیبا زاهدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و رضا یزدانی هم خواننده موسیقی آن است.

آویسا سجادی بازیگر نوظهور و خردسال سینما است که برای اولین بار مقابل دوربین کیومرث پوراحمد در فیلم سینمایی “تیغ‌ و ترمه” رفته است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا