سینما

اسامی بازیگران فیلم عشق و آتش (داش آکل)+ خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم عشق و آتش (داش آکل)+ خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم «عشق و آتش» برگرفته از داستان معروف «داش آکل» صادق هدایت، یک ملودرام اجتماعی است و اکثر بازیگرانش از جمله حسین یاری و مهران غفوریان با ظاهر و گریمی کاملا متفاوت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم فرصتی است که به مهران غفوریان ، ارژنگ امیرفضلی ، علی صادقی و …. داده می شود تا بازیگری خود را در ورطه ای دیگر محک بزنند. فرصتی که نه تنها برای مخاطب جالب و دیدنی خواهد بود بلکه کارگردان را نیز سر شوق می آورد و تا جایی که می بینیم همگی در این نقش های جدی باورپذیرند و کم نمی آورند.

ازطرفی “حسین یاری” نزدیکترین گزینه به شخصیت “داش آکل ” است که می توانیم بازی وی را دوست داشته باشیم و بپذیریم ، همانطور که در “شب دهم ” حسن فتحی چنین بود.بازی که می تواند با سربلندی در چشمان اسطوره داش آکل “بهروز وثوقی” نگاه کند.

از نکات مثبت داش آکل محمد عرب  این است که بر خلاف نسخه سینمایی کیمیایی که وفادار به صادق هدایت بود، از آن فاصله می گیرد و به ” مرجان” هم جایی در این عشق می دهد و فرصتی که در قصه بپلکد و خودنمایی کند .گرچه این مرجان، چندان واقعی نیست اما به نظر، می تواند تعلیق و کشش فیلم را بیشتر کند.

اسامی بازیگران فیلم عشق و آتش (داش آکل)

محمدرضا شریفی‌نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت‌الله صالحی، الله قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی (مشهدی)، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه داستان فیلم عشق و آتش (داش آکل)

در خلاصه داستان «عشق و آتش» آمده: من می‌دونم جای تو، تو قلب من کجاست… ولی… نمی‌دونم… اصلاً جایی تو قلب تو دارم یا نه؟… تو منو قبول کردی فقط به خاطر…؟

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: نویسنده: منصور بَراهیمی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، انتخاب بازیگران: محمّدرضا شریفی نیا، مشاور حقوقی پروژه: دکتر علی نظری، طرّاح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طرّاح چهره‌پردازی: سیدمحسن موسوی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، صدابردار: حسین بشّاش، طرّاح و ترکیب‌ کننده‌ صدا: آرش قاسمی، عکاس: علی نیک‌رفتار، آهنگساز: بهزاد عبدی، طراح و مجری جلوه های رایانه ای: امیر سحرخیز، جانشین مدیر تولید: حسن حیدرزاده، دستیار اوّل کارگردان و برنامه‌ریز: حامد شریفی‌نیا، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، تبلیغات فضای مجازی: محمد حیدری

 

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم عشق و آتش (داش آکل)+ خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا