سینما

اسامی بازیگران فیلم عصبانی نیستم به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم عصبانی نیستم به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عصبانی نیستم فیلمی ایرانی به‌کارگردانی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۲، این فیلم نماینده سینمای ایران در شصت‌ و چهارمین جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین بود. «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان پس از فیلم تحسین‌شده بغض محصول ۱۳۹۲ است.

فیلم‌برداری عصبانی نیستم! در ۲۴مرداد آغاز و پس از ۵۲ جلسه فیلم‌برداری ۱۹مهر به پایان رسیده‌است. تمام صحنه‌های عصبانی نیستم! در تهران فیلم‌برداری شده‌است و در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطهٔ تهران.

در خصوص موضوع و داستان فیلم «عصبانی نیستم» حواشی بسیار زیادی به وجود آمده است که در مطلبی جداگانه به آن پرداخته ایم. اکران این فیلم چندین بار علی رغم قول های فراوان و مجوزهایی که داده شد به تعویق افتاد.

خلاصه داستان فیلم «عصبانی نیستم»:

عصبانی نیستم! داستان «نوید» با نقش‌آفرینی نوید محمدزاده دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم‌آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه، با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر موردعلاقه‌اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

اسامی بازیگران فیلم «عصبانی نیستم»

باران کوثری، نوید محمدزاده، میلاد رحیمی، رضا بهبودی

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم عصبانی نیستم به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا