سینما

اسامی بازیگران قانون مورفی؛ فیلم جدید رامبد جوان به همراه خلاصه داستان و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران قانون مورفی؛ فیلم جدید رامبد جوان به همراه خلاصه داستان و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رامبد جوانتجربه موفقیت‌آمیزی در عرصه آثار کمدی برای خود ثبت کرده و در فیلم‌هایی همچون اسپاگتی در ۸ دقیقه، دختر آدم پسر حوا و ورود آقایان ممنوع مخاطبان بسیاری را از آن خود کرده است.

وی همچنین با تولید و کارگردانی برنامه خندوانه نشان داده راه برقراری ارتباط با مخاطب را از طریق آثار کمدی به‌خوبی بلد است و شاید این تنها دلیلی باشد که جوان بار دیگر به دنبال ساخت آثار کمدی رفته است.

حالا جوان با تجربه مثبت سینمای اکشن فیلم نگار به سراغ ساخت فیلم قانون Law مورفی رفته است فیلمی که ترکیبی از دو نوع موفقیت رامبد جوان درسینمای کمدی و سینمای اکشن است.

صحبت‌های بسیاری در خصوص بازیگران این فیلم شنیده می‌شود اما تاکنون حضور امیر جعفری و امیر جدیدی به‌ عنوان بازیگر این فیلم قطعی شده و همچنین ارشا اقدسی بدلکار بین‌المللی سینما Cinema طراحی صحنه‌های اکشن قانون مورفی را بر عهده دارد.

هنوز در خصوص داستان یا موضوع فیلم قانون مورفی صحبتی به میان نیامده اما نام فیلم نشان می‌دهد که به احتمال فراوان شخصیت‌های اصلی داستان دچار بدشانسی‌ها می‌شوند. قانون مورفی واژه ای است که در آن شخص مورد نظر در لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کند بدترین اتفاق برای او می‌افتد.

با وجود شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی قانون مورفی هنوز هیچ خبری در خصوص پایان فیلمبرداری یا زمان اکران اثر منتشر نشده است. با توجه به تجربه ناموفق اکران فیلم نگار در نیمه دوم سال به احتمال فراوان رامبد جوان تلاش می‌کند فیلم قانون مورفی را در نیمه اول سال اکران کند.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران قانون مورفی؛ فیلم جدید رامبد جوان به همراه خلاصه داستان و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا