تلویزیون

اسامی بازیگران مجموعه خوش و بش به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران مجموعه خوش و بش به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برنامه «خوش و بش» در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه ای  هر پنجشنبه و جمعه ساعت هجده و چهل دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

محمد مسلمی بازیگر و کارگردان تلویزیون در گفت و گو با میزان گفت: بازیگران این مجموعه محمد مسلمی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی و نگین معتضدی هستند و برای بازیگران مهمان برنامه نیز از دانشجویان تئاتر استفاده می شود. در هر برنامه نیز به مسائل و مشکلات اجتماعی پرداخته می شود.

این کارگردان درباره ساختار مجموعه “خوش و بش” اظهار کرد: این مجموعه در قالب نمایشنامه و قصه با یک ساختار جدید به مسائل و مشکلات از جمله ازدواج، طلاق، کلاهبرداری و اعتیاد می پردازد. ساختار این برنامه جدید است و شاید کمتر در سیما شاهد چنین ساختاری بوده ایم.

وی با اشاره به فضای مجموعه “خوش و بش” بیان کرد: در این برنامه گروه موسیقی زنده به سرپرستی عبد آتشانی ما را همراهی می کند. هر شب یک قصه داریم و خنده و گریه را در کنار هم گرد آورده ایم همچنین برای این که در موضوعات به درستی ورود کرده، به آن ها پرداخته و به خطا نرویم از کارشناسان مختلفی همچون دکتر محمودی و سایر کارشناسان برای برنامه استفاده می کنیم. همچنین خانواده ها به عنوان تماشاچی در استودیو حضور متفاوتی خواهند داشت.

مسلمی خاطرنشان کرد: طراح و کارگردان: محمد مسلمی، تهیه کننده: علیرضا آقایی، نویسنده: فرهاد نقدعلی، مشاور کارگردان و بازیگردان: سعید دولتی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی مسلمی، مدیر تولید: امیر فروتن، طراح دکور: شهرام قدیری، طراح گریم ولباس: نوید فرح مرزی، آهنگساز تیتراژ: دکتر محمدرضا چراغعلی و موسیقی متن: عبد آتشانی از دیگر عوامل مجموعه “خوش و بش” هستند.

 

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران مجموعه خوش و بش به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا