اخبار داغ

اسامی غایبین قطعی پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶؛ اسفند ۹۶

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی غایبین قطعی پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶؛ اسفند ۹۶

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بر اساس اعلام سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز ‏پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۵:۴۵ آغاز می شود.‏ دو تیم قبل از این بازی حریفان خود راشکست داده اند. اما کدام بازیکنان غایبین قطعی پرسپولیس و استقلال هستند؟

استقلال در اهواز موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ حریف قدر خود فولاد خوزستان را شکست دهد و پرسپولیس هم در تهران دیگر تیم خوزستان یعنی استقلال را با یک گل شکست داد.

سرخابی ها در هشتاد و ششمین دربی خود با چند غایب به مصاف هم خواهند رفت. استقلال تهران مهدی قائدی، پژمان منتظری، بهنام برزای و لئوناردو پادوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

وضعیت پادوانی که در بازی با فولاد دچار مصدومیت از ناحیه مهره های گردن شد وخیم است و به نظر می رسد تا چند ماه قادر به بازی نباشد.

پژمان منتظری در دیدار استقلال و الریان از ناحیه عضله پشت پا دچار مصدومیت شد و بالاجبار قطر را به مقصد تهران ترک کرد تا زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی به درمان بپردازد. منتظری حدود ۳ هفته نیاز به درمان دارد و با این شرایط به دیدار با پرسپولیس نمی‌رسد.

از سوی دیگر بهنام برزای که در اواخر بازی با الهلال عربستان وارد زمین شد از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و این بازیکن هم نمی‌تواند مدتی در ترکیب استقلال به میدان برود. با این شرایط برزای هم غایب استقلال در دربی خواهد بود.

همچنین سید حسین حسینی سنگربان جوان آبی ها هم با کارت زردی که مقابل فولاد گرفت دربی را از دست داده است.

در اردوی پرسپولیس البته وضع بدین صورت نیست. برانکو در بازی مقابل استقلال خوزستان به دو اخطاره های خود (علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده) بازی نداد تا با خیالی آسوده گام به این بازی بگذارد. از اردوی قرمزها مصدومیتی گزارش نشده است.

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی غایبین قطعی پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶؛ اسفند ۹۶

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا