اخبار داغ

استوری عجیب و منشوری محمد امین اسدی که باعث اخراج وی شد چه بود؟+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

استوری عجیب و منشوری محمد امین اسدی که باعث اخراج وی شد چه بود؟+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تصویری از محمد امین اسدی بازیکن جوان تیم ملی امید در حالی که مغموم و ناراحت روی مبلی در لابی هتل نشسته بازتاب های فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت. بازیکن جوانی که خیلی زود به دام حاشیه افتاد و باعث شد تا در این مقطع حساس بازی در تیم ملی المپیک را از دست بدهد.

از شروع مسابقات فوتبال در بازی های آسیایی محمدامین اسدی بازیکن پرسپولیس یکی از بازیکنان حاضر در تیم بارها از سوی حمید استیلی مدیر تیم و کرانچار سرمربی تیم به دلیل برخی رفتارها و به خاطر مسایل انضباطی تذکر گرفته بود.

قبل از دیدار با کره شمالی و میانمار نیز بارها مسولان تیم به همراه اعضا کادر فنی به این بازیکن به صورت خصوصی تذکر دادند؛ اما مسایل نه تنها برطرف نشد بلکه حواشی این بازیکن تشدید هم شد.

شب گذشته هم یک استوری از سوی اسدی در صفحه شخصی اینستاگرامش با جملاتی عجیب در حدود ساعت ۳ بامداد منتشر شد که بازتاب های زیادی داشت. محمد امین اسدی اما به شدت اعتقاد دارد که گوشی او هک شده و او این پیام را در استوری خود قرار نداده است!

اصرارها و عذرخواهی های اسدی فایده نداشت تا کرانچار و استیلی به این نتیجه رسیدند برای تداوم نظم تیمی در میان کاروان امید این بازیکن را از اردوی اخراج کنند. طبق تصمیم اتخاذ شده محمدامین اسدی با اولین پرواز باید به تهران برگردد. حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید این خبر را در گفت و گو با خبرنگاران اعزامی به جاکارتا اعلام کرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

استوری عجیب و منشوری محمد امین اسدی که باعث اخراج وی شد چه بود؟+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا