گوناگون

اسپورت ، پوشش غالب هنرمندان سینمای ایران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسپورت ، پوشش غالب هنرمندان سینمای ایران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مد و مدگرایی سوژه ای است که در بین سلبریتی ها و استارهای سینما بویژه خانم ها از درجه اهمیت زیادی برخوردار است . با نگاهی به پوشش بازیگران در جشنواره سی و ششم فیلم فجر یک نکته خودنمایی می کند و ان هم پوشش اسپرت هنرمندان سینماست.

محسن کیایی که امسال با فیلم چهار راه استانبول در فستیوال فیلم فجر حضور دارد، پیش از مراسم افتتاحیه تصویری از پوشش اش از برند ایارنی یونیتی با طراحی بابک وثوقی منتشر کرد. این پوشش مشکی اسپرت، به مانند باقی طرح های یونیتی، به نظر می رسد برای یک مراسم رسمی مناسب نباشد.

امیر جدیدی هم در مراسم اکران مردمی فیلم اش با تیپ اسپرت حاضر شد. هرچند نمی توان از پوشش اسپرت و کژوال برای اکران مردمی ایراد گرفت، اما بسیاری از کاربران ما در صفحه اینستاگرام، نظرشان بر این بود که تیپ اسپرت مناسب مراسمی مانند جشنواره فیلم فجر نیست. به نظر می رسد، این روزها، تیپ های اسپرت، خصوصا همان ها که در بین جوانان و تین ایجرهای طبقه متوسط و مرفه، طرفدار دارد، پوشش غالب هنرمندان سینمای ایران است.

یک زمانی پوشیدن شلوار جین و کفش هایی که رویش نام و علامت برند غیرایرانی به چشم می خورد، برای بسیاری از ما، چه در مدارس و چه در دانشگاه ها و ادارات ممنوع بود. شاید همین ممنوعیت است که چنین علاقه ای به تیپ های اسپرت در میان هنرمندان ایرانی به وجود آورده است. البته تیپ اسپرت خود طیف های گوناگونی دارد و می تواند از یک تیپ روزمره ساده مثل یک کت چرم مشکی و سویت شرت ساده تا یک تیپ پانک، با بلوزهای اورسایز بزرگ و گردنبندهای نقره و طلا و کفش های بسکتبال را در بربگیرد. آنچه بیش تر در میان هنرمندان جشنواره فجر امسال دیده می شود، تیپ اسپرت تین ایجریست که غالبا در کشورهای غربی، محبوب نوجوانان رده سنی ۱۳- ۱۸ سال است. نظر شما درباره این پوشش ها چیست؟

مهناز افشار با شلوار جین آبی آسمانی، یک تونیک زمستانی طوسی رنگ و یک پانچو/ شال رنگارنگ در اکران مردمی فیلم اش حاضر شد. پوششی که این روزها در کوچه و خیابان به وفور دیده می شود.

سحر دولتشاهی که معمولا از خوش پوش های سینمای ایران است، در یکی از حضورهایش با پالتوی طرح نازنین صبا حضور یافت. این پالتو-مانتوی سفید، با برش نامتقارن در پایین لباس به نظر می رسد برش مناسبی که بر تن بنشیند، ندارد و در بسیاری از عکس ها، به نظر می رسد مناسب فیزیک این بازیگر نیست. هرچند استفاده از رنگ سفید، که از ترندهای محبوب زمستان امسال است و در کلکسیون زمستانی بسیاری از برندهای جهانی دیده می شود، انتخاب هوشمندانه ایست.

پوشش بعدی خانم دولتشاهی که در میان کاربران اینستاگرام ما نیز طرفداران زیادی داشت، اهمیت انتخاب رنگ مناسب را در استایلینگ نشان می دهد. ترکیب آبی نفتی که از رنگ های پاییز و زرشکی که از رنگ های محبوب زمستان امسال است، در تصاویر پوشش جذابی را خلق کرده است.

یکی دیگر از پوشش های سحر دولتشاهی، مانتوی بلند با برش نامتقارن بود که بیش از یک مانتوی مدرن و شکیل، شما را به یاد لباس های فارغ التحصیلی می اندازد. چندسالیست طراحان نوآمده مانتو در ایران، به چنین طرح هایی علاقه مند شده اند، اما تهیه الگو، برش و دوخت چنین طرح هایی به تبحر و دانش بالایی نیاز دارد که در صورت عدم آن، نتیجه نازیبا و بد فرم جلوه می کند.

پوشش یکدست مشکی رعنا آزادی ور، نمونه خوبی برای آنهاییست که دنبال استایل ساده و شیک می گردند. آزادی ور با فیزیک مناسب اش، معمولا استایل ساده و مینی مالیستی دارد که چشم نواز و زیباست. چنین پوششی در عین سادگی، کاربردی هم هست و می توان در مناسبت های مختلف از آن استفاده کرد.

هدی زین العابدین با استایل شیک کژوال در مراسم اکران فیلم اش حضور یافت. او کت چرم مشکی اش را با تونیک خاکستری و شلوار جین ست کرده بود که با بوت و کیف جیر مشکی اش، یک تیپ روزمره شیک و ساده را به وجود آورده بود.

گلاره عباسی با یک کت نامتقارن و مدرن در مراسم اکران فیلم اش حضور یافت. اما استفاده از یک تونیک بلند مشکی زیر این کت و نوع برش و جنس ضخیم و تنگی این کت، زیبایی را از این پوشش گرفته است و نوعی بی نظمی و ناهماهنگی را تداعی می کند.

چندسالیست استفاده از ژیله های بلند برای خانم ها در دنیای مد محبوب شده است. ماهور الوند به خوبی یک ژیله بلند به رنگ شتری( کمل) را با باقی پوشش اش به رنگ سیاه ست کرده بود و از خوش پوش های فجر امسال بود.

پوست و خز چندسالی است در فشن جهانی محبوب شده است و بسیاری از برندهای مطرح دنیای مد، به خصوص برند فندی و کارل لگرفیلد و میومیو، از پوست و خزمصنوعی با رنگ های بلد و زنده، زیاد استفاده کردند و انتخاب بسیاری از خانم های خاص پسند شدند. اما برش و دوخت این پنوع پارچه ها، مهارت خاصی می طلبد که متاسفانه در بسیاری از طرح های طراحان ایرانی دیده نمی شود. با وجود اینکه این نوع پوشش ها در بین برخی دختران و زنان جوان ایرانی ترند شده است، اما متاسفانه طرح اکثر برندها به دلیل تقلید صرف و ضعف تکنیک، به پوشش هایی شلوغ، ناهماهنگ و نازیبا تبدیل شده اند.

اگر چند سال پیش خانم هایی با مانتوها و دامن ها و پیراهن های رنگارنگ و ناهماهنگ، که به شدت جلب توجه می کنند برمی خوردید، احتمالا می دانستید با لباس های به اصطلاح هنری و تئاتری روبه رو هستید. اما این روزها، با فعالیت مستمر سرویس مد مجله اینترنتی کولاک و افزایش دانش فشن و طرفداران مد و خوش پوشی، این نوع پوشش ها، در میان هنرمندان ایرانی کم تر از قبل دیده می شود.

الناز حبیبی با پالتو/ مانتوی مشکی اش با تزیینات جزیی چرم مشکی، از خوش پوش های فجر امسال بود.

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسپورت ، پوشش غالب هنرمندان سینمای ایران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا