اخبار داغ

اشکان دژاگه استقلالی می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اشکان دژاگه استقلالی می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

با وجود تغییر و تحولاتی که قرار است در نیم فصل در لیست شفر سرمربی آلمانی استقلال رخ بدهد، شنیده می‌شود که این مربی در نظر دارد بازیکنانی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

شنیده می‌شود شفر با اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی آشنایی دارد و بر همین اساس سرمربی استقلال از مسئولان باشگاه خواسته تا زمینه حضور او را در جمع آبی‌ها فراهم کنند.

یکی از مدیران استقلال در این باره گفت: بازیکنان زیادی برای تیم مورد نظر سرمربی هستند، اما باشگاه بودجه لازم برای جذب این بازیکنان را ندارد.

باید دید کدام بازیکنان نیم فصل به تیم استقلال می‌پیوندند. پیش از این نیز از ویلیامز در جمع آبی‌ها خبر‌هایی به گوش می‌رسید.

سید اشکان دژآگه (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۵ برابر با ۵ ژوئیه ۱۹۸۶ در تهران، ایران) بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است که داری ملیت ایرانی-آلمانی می‌باشد.

او تاکنون در تیم‌های هرتابرلین و وولفسبورگ در بوندس‌لیگا بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۱۲ با قراردادی ۳ ساله به فولام پیوست. او در رده ملی، برای تیم‌های پایه آلمان بازی کرده‌است و در رده بزرگسالان، از لحاظ قانونی می‌توانست هم برای تیم ملی فوتبال آلمان و هم برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند. اما به دلیل علاقه‌ای که به ایران داشت با اینکه رسانه‌ها شانس دعوت شدن به تیم بزرگسالان آلمان را به او داده بودند برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

دژاگه در ۸ اسفند ۱۳۹۰ برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر از سری مسابقات هفته ششم مرحله سوم فوتبال انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی، به ایران آمد. او در نخستین حضورش در ترکیب ثابت قرار گرفت و توانست در نخستین بازی ملی خود در ۱۳۹۰/۱۲/۱۰ دو گل به ثمر برساند و شروع بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

قابل توجه است که اشکان دژاگه در رقابت‌های جام ملتهای آسیا در دیدار با لبنان، باعث به ثمر رساندن ۳ گل (۲ پنالتی، یک پاس گل) شد که این دو پنالتی توسط نکونام به گل تبدیل گردید و بهترین بازیکن در این مسابقه نیز به حساب می‌رود. وی همچنین در دیدار مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ برابر تایلند در بانکوک و در برابر لبنان در بیروت نیز دوگل به ثمر رساند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اشکان دژاگه استقلالی می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا