اخبار داغ

افشاگری بانوی موتورسوار از درخواست عجیب نیکی کریمی!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

افشاگری بانوی موتورسوار از درخواست عجیب نیکی کریمی!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم آذر، جدیدترین فیلمی است که نیکی کریمی در آن به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر سینما یکی از سرمایه گذاران این فیلم نیز هست. چندی قبل عکسی از نیکی کریمی در فضای مجازی منتشر شد که او را در کنار بهناز شفیعی نشان می داد.

بهناز شفیعی؛ یکی از چهره‌های سرشناس در موتورسواری زنان است. مدت‌هاست علاوه بر فعالیت در این رشته، تلاش می‌کند موتورسواری زنان را گسترش دهد و با آموزش به دیگران به کشف چهره‌های جدید کمک کند. دختر موتورسوار ایرانی، یکی از افرادی است که مشعل المپیک ۲۰۱۸ را حمل خواهد کرد. افتخاری که نصیب او و چند ایرانی دیگر از جمله بهرام رادان شده است.

شفیعی فعالیت‌های دیگری نیز دارد؛ به عنوان مثال او در فیلم «آذر»، به نیکی‌کریمی آموزش موتورسواری داد و در چند سکانس نیز به عنوان بدلکار ایفای نقش کرد. نقشی که ظاهرا به خواست نیکی کریمی قرار نبود کسی از آن اطلاع پیدا کند!

نیکی کریمی و بهناز شفیعی
نیکی کریمی و بهناز شفیعی

یکی از فعالیت‌های شما در ماه‌های اخیر، آموزش موتورسواری به نیکی کریمی برای حضور در فیلم «آذر» بود. اتفاقی که بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت. کمی از حال و هوای این فیلم بگویید.

فیلم سینمایی «آذر» در حال اکران است. من از نیکی کریمی گله زیادی دارم. قرار بود برای اکران این فیلم از عوامل دعوت شود اما من را دعوت نکردند. حتی نیکی کریمی در پیج اینستاگرامی خود، تیزرهای این فیلم را گذاشت اما مربی و بدلکار را معرفی نکرد. حامی مالی این فیلم شرکتی به نام انرژی موتور بود و از آنجایی که من با این شرکت همکاری می‌کنم، تمام آموزش‌های موتورسواری و بدلکاری بر عهده من بود اما در نهایت نه برای جشنواره از من دعوت شد و نه دستمزدم را پرداخت کردند.

با تهیه‌کننده صحبت نکردید که دستمزد شما را پرداخت کنند؟ به هرحال شما از توانایی‌های خودتان برای تولید این فیلم استفاده کرده‌اید و درست نیست حق‌الزحمه‌تان پرداخت نشود.

به مدیر تولید زنگ زدم. آن‌ها گفتند ما هزینه‌ها را پرداخت کرده‌ایم؛ به نیکی کریمی زنگ بزنید. به او زنگ زدم اما نتوانستم به نتیجه‌ای برسم. همین موضوع سبب شد در یک فیلم سینمایی دیگر بازی کنم که نقش خودم را در آن فیلم دارم و بدلکار یا مربی شخص دیگری نیستم. تجربه تلخی که از این فیلم داشتم، سبب شد تا قید همکاری با دیگر بازیگران را بزنم و خودم بازی کنم.

با نیکی کریمی در این باره صحبت نکردید؟ آن‌طور که در فیلم‌ها مشخص است، رابطه خوبی با او داشتید.

یک مدت من را در اینستاگرام بلاک کرده بودند و پس از مدتی آنبلاک کردند. هیچ پاسخی به من ندادند اما فکر می‌کنم از اینکه گفته بودم من بدلکار او هستم ناراحت شده زیرا گفته بود این موضوع را به هیچ‌کس نگویم. اینکه چرا باید دروغ بگویم را نمی‌دانم اما تمام جذابیت فیلم «آذر» برای من این بود که خودم متولد آذر هستم. این فیلم در آذرساخته و در همین ماه نیز اکران شد. به همین دلیل من قبول کردم که به عوامل این فیلم کمک کنم اما در آخر هیچ نتیجه‌ای برای من نداشت.ضمن اینکه نیکی کریمی از من خواسته بودکه به کسی نگویم بدلکار او هستم تا فکر کنند خودش موتورسواری کرده.

امیدواریم در آذر سال آینده دستمزدتان را بدهند.

پول نمی‌خواهم ولی از نظر حرفه‌ای باید مرا دعوت می‌کردند که در اکران حضور داشته باشم یا به عنوان مربی و بدلکار معرفی می‌شدم اما این اتفاق رخ نداد. انتظار داشتم در تبلیغاتی که برای این فیلم‌ها انجام می‌شود، نام من را نیز ذکر کنند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

از این موضوع بگذریم. وضعیت موتورسواری بانوان در ایران همچنان مشخص نیست. این رشته هنوز نتوانسته جذابیت کافی را برای آن‌ها که به دنبال حضور در آن هستند ایجاد کند. ضمن اینکه امکانات مناسب برای موتورسواری بانوان نیز فراهم نیست. برنامه‌ای برای حل این مشکلات ندارید؟

من ساکت نمی‌نشینم و پس از دوره‌هایی که در آمریکا گذراندم، انتظار داشتم فدراسیون کارهای مرا تحسین کند اما در عمل جلسه‌ای ترتیب دادند که منجر به قطع همکاری من با فدراسیون شد. من می‌خواهم در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کنم اما نیاز به لایسنس دارم. این لایسنس را باید فدراسیون کشوری که هر ورزشکار در آن زندگی می‌کند صادر کند اما از آنجایی که فدراسیون ایران این کار را نمی‌کند، مجبورم به کشور دیگری بروم و از آنجا لایسنس بگیرم.

  • منبع: سى و یک نما

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

افشاگری بانوی موتورسوار از درخواست عجیب نیکی کریمی!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا