اخبار داغ

افشاگری حسین کعبی از قلیان کشی خداداد عزیزی!

مجله اینترنتی کولاک: دعوا و مشاجره های حسین کعبی و خداداد عزیزی از ماه ها قبل شروع شد. از وقتی که خداداد عزیزی مربیگری سپیدرور رشت را پذیرفت، تیمی که حسین کعبی در آن حضور داشت. کعبی در آخرین مصاحبه خود بازهم به خداداد تاخته و در خصوص قلیان کشی او صحبت کرده است!

 

 

حسین کعبی درباره شکست ۵ بر صفر تیم سپیدرود رشت مقابل استقلال اظهار داشت: این بازی، روز بد ما و روز خوب استقلال بود. ما هفته گذشته مقابل نساجی بسیار خوب بازی کردیم و همه راضی بودند، اما متأسفانه برابر استقلال خیلی بد بودیم. فکر می‌کنم بچه‌ها از لحاظ فکری تمرکز لازم را در این مسابقه نداشتند. اصلاً روز خوب ما نبود و متأسفانه بازی را واگذار کردیم. این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت و بازی ۶ امتیازی بود. تیم‌های انتهای جدولی همه در هفته‌های اخیر نتیجه گرفته‌اند و شرایط ما سخت‌تر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات و حاشیه‌های تیم سپیدرود در ابتدای فصل تصریح کرد: آن مسئولانی که ابتدای فصل آن مربیان را به تیم آوردند و این بازیکنان را گرفتند، باعث شدند الان تیم به این روز بیفتد. آقایان اگر دلشان می‌سوخت، آن مربیان را نمی‌آوردند که چند سال هیچ‌جا به آن‌ها تیمی نمی‌دادند و به جز درگیری، فحاشی و بی‌احترامی هیچ کاری نکردند.

آن آقایان دلشان برای مردم نمی‌سوخت. مسئولان هم آن مسائل سراغ علی کریمی رفتند و گفتند شما تیم را بگیر و ما هم کمک می‌کنیم. علی کریمی هم روی قول آن‌ها حساب کرد و تیم را گرفت، اما الان فقط از جیبش هزینه می‌کند، به نظرم این اصلً کار خوبی نیست.

« تیم سپیدرود در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست داد و شاید همین مسئله کار این تیم را در هفته‌های پایانی سخت کند». کاپیتان تیم سپیدرود در واکنش به طرح این موضوع گفت: مشکل اساسی ما از همان جا شروع شد. تیم ما سقوط کند،‌ بماند یا اگر قهرمان هم شود من تا روز آخر همین را در مورد آن آقایان می‌گویم.

شما می‌توانید از هتل محل اقامت‌ آن آقایان بپرسید،‌ پول قلیان و چای آن‌ها در یک ماه ۵ میلیون شده بود. این پول را هم علی کریمی پرداخت کرد. می‌توانید این را از هتل هم بپرسید، فاکتورش موجود است. آن آقایان دلشان برای مردم نمی‌سوخت،‌ فقط آمدند تا پول بیت‌المال را ببرند. ۸۰۰ میلیون هم گرفتند و در سه بازی ۱۰ گل خوردند.

کعبی در پایان در خصوص اینکه آیا امیدوار است سپیدرود در پایان فصل بتواند در لیگ برتر بماند،‌ گفت: در ماندن تیم ما شک نکنید. ما سالی که در لیگ دسته اول هم بودیم، گفتم به لیگ برتر صعود می‌کنیم و این کار را هم کردیم. سال گذشته هم گفتم در لیگ برتر می‌مانیم و دیدید که ماندیم،‌ امسال هم شک نکنید در لیگ برتر می‌مانیم،. فقط تیم ما نیاز به تقویت و بازیکنانی دارد که دلشان برای سپیدرود و هواداران آن بسوزد.

بازیکنانی که ما داریم خوب هستند،‌ اما فوتبال همین است. من خودم هم جزو بازیکنان و کاپیتان تیم هستم، اما فوتبال همین است. تصمیم نهایی را هم علی کریمی خواهد گرفت که چه بازیکنانی برای نیم‌فصل دوم بمانند و چه بازیکنی به تیم اضافه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا