چهره هاسلبریتی ایرانی

از سحر تبر چه خبر ؟ آخرین خبر از دادگاه سحر تبر و وضعیت سلامتی

از سحر تبر چه خبر ؟ آخرین خبر از دادگاه سحر تبر همچنین جدیدترین خبرها از وضعیت سحر تبر در زندان و اطلاعات تکمیلی درباره احتمال بخشش و آزادی. فاطمه خویشون ملقب به سحر تبر چهره مشهور اینستاگرامی بود که اواسط مهر ۹۸ با حکم دادستانی بازداشت و راهی زندان شد.

از سحر تبر چه خبر
از سحر تبر چه خبر

درفشان وکیل مدافع سحر تبر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده موکلش توضیح داد. پیام درفشان وکیل مدافع سحر تبر با اشاره به پرونده موکل خود اظهار کرد: بنا به گفته سخنگوی دستگاه قضا قرار شد تا تیم‌های تخصصی رسیدگی به پرونده‌ آن دسته از افرادی که هنوز به مرخصی نرفته‌اند را بررسی کنند.

وی ادامه داد: آن طور که بنده متوجه شده‌ام گزارشی از پرونده موکلم از سوی معاونت قضایی دادگاه انقلاب به حوزه ریاست ارسال شده است.

درافشان درباره ابلاغ نظر تیم‌های کارشناسی در راستای اعطای مرخصی به سحر تبر بیان کرد: این موضوع از طریق زندان به موکل بنده ابلاغ می‌شود، البته منتظر هستیم تا نظر تیم های کارشناسی ابلاغ شود و وضعیت موکل بنده مشخص شود.

پیشتر و با شیوع کرونا، شایعه ابتلای سحر تبر به کرونا در زندان مطرح شد. همچنین در روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹، پیام درفشان وکیل مدافع فاطمه خویشوند اعلام کرد که وی در زندان به بیماری کرونا مبتلا شده است. او گفت در بحث کرونا مدیریت هایی در سطح زندان ها وجود داشته و حتی اشخاص مرتکب سرقت و جرایم امنیتی به مرخصی رفته اند، اما موکل بنده با شرایط روحی نامساعد هنوز در بازداشت موقت به سر می‌برد. این خبر اما توسط مراجع ذی ربط تکذیب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا