چهره هاسلبریتی ایرانی

«الف میم»میلیاردر زندانی و سرمایه گذار ورزش کیست؟+آشنایی با سیدابوالفضل میرعلی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

«الف میم»میلیاردر زندانی و سرمایه گذار ورزش کیست؟+آشنایی با سیدابوالفضل میرعلی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در روزهای گذشته که بحث درباره موسسه ثامن الحجج افزایش یافته است، حساسیت افکار عمومی نسبت به «الف میم» هم افزایش یافته است. مردی که تا یکی دو سال پیش نامش طولانی تر بود و خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های نزدیک به اصولگرایان او را دکتر حاج سیدابوالفضل میرعلی معرفی می‌کردند و اتفاقا او هم مثل حسین هدایتی، دیگر مولتی میلیاردر متهم، قسمتی از درآمد و ثروت خود را در ورزش سرمایه‌گذاری کرده بود.

احمد توکلی درباره او می‌گوید هرچند وی داماد امام جمعه سبزوار است، اما با ملاقات‌هایی که با امام جمعه این شهرستان داشتم، ایشان را آدم معقولی می‌دانم و نمی‌دانم که از نفوذ وی در تخلفات استفاده شده یا خیر.

میرعلی که تا یک دهه پیش مدیرعامل شرکت کشت، صنعت و دامپروری محبان الرضا(ع) بود بعدها به لطف حضور در مجموعه ثامن الحجج، باشگاه کشتی و هندبال ثامن الحجج را مدیریت می‌کرد. تیم‌های ورزشی که البته حاشیه‌های کمی نداشتند؛ چنانچه زمانی که گودرزی سکان وزارت ورزش و جوانان را گرفت، تغفییراتی در فدراسیون هندبال به وجود آورد.

این تغییرات البته با واکنش بعضی بازیکنان والیبال مواجه شد که در نامه‎‌ای، اینطور از میرعلی حمایت کرده بودند:

«پس از ناکامی‌هایی که تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان کشور در مسابقات، کناره‌گیری تعداد کثیری از باشگاه‌های مطرح و حامیان مالی هندبال از صحنه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ترک کشور توسط تعداد زیادی از چهره‌های برتر و ملی‌پوش و جذب آنها توسط باشگاه‌های خارجی و نداشتن بودجه مکفی و عدم حمایت مراجع ذی‌صلاح و تنگناهای فراوان مالی، موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) با مدیریت دکتر سید ابوالفضل میرعلی به طور جهادی وارد عمل شدند.»

در این نامه حمایتی همچنین نوشته شده بود «اقدامات میرعلی باعث شده کشتی بادبان شکسته این فدراسیون در اقیانوس پرتلاطم مشکلات بر ساحل امن و آرام پهلو بگیرد.»

نویسندگان نامه در قسمتی دیگر هم از «زحمات و حمایت‌های بی دریغ دکتر میرعلی، پدر دلسوز ورزش کشور و ورزشکاران» تقدیر و تشکر کردند.

تیم ثامن الحجج سبزوار سه بار سابقه قهرمانی در لیگ برتر هندبال ایران را دارد. ثامن الحجج مشهد هم یک بار دوم و یک بار سوم شده است. این قهرمانی‌ها البته همیشه شیرین نبوده است.

یک سال تیم فولاد مبارکه سپاهان انصراف داد و نتایج این تیم از جدول مسابقات حذف شد. همین موجب شد که ثامن الحجج سبزوار به جای تیم مشهدی قهرمان شود.

در آن زمان حسن حبیبی مربی وقت تیم ثامن مشهد که قهرمانی را از دست داده بود گفت خیلی هم فرقی نمی‌کرد که کدام تیم قهرمان می‌شود چون هر دو تیم از یک خانواده و یک استان بودیم.

این روحیه ورزشکاری را مقایسه کنید با رقابت واقعی بین پرسپولیس و استقلال که نه تنها هم استانی که همشهری هستند و فرض کنید مربی یک تیم از قهرمانی تیم دیگر آن هم با سوءاستفاده از قوانین ابراز خوشحالی کند!

منبع: رویداد ۲۴

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

«الف میم»میلیاردر زندانی و سرمایه گذار ورزش کیست؟+آشنایی با سیدابوالفضل میرعلی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا