چهره هاسلبریتی خارجی

الکس یولیگ کیست؟+ گفتگو با الکس خواننده آلمانی درباره زندگی و شایعه مرگش!

مجله اینترنتی کولاک: الکس یولیگ خواننده آلمانی در میان ایرانی ها به «الکس» مشهور است. خواننده ای که سالهاست خواندن را کنار گذاشته و به کارهای جنبی می پردازد. الکس یولیگ با چند ویدیو کلیپ و صدای عجیبش که با کمک دستگاه های صوتی دفرمه شده بود، در میان ایرانیان چهره شد و محبوبیت پیدا کرد.

 

الکس یولیگ ۱۷ ژانویه سال ۱۹۶۳ در اشتوتگارت به دنیا آمد. الکس یولیگ با آهنگ‌های من فقط تو را می‌خواهم (به آلمانی: Ich will nur dich) و دوست داری؟ (به آلمانی: Willst du) در سطح اروپا و جهان و حتی ایران مشهور شد.

الکس پسر یک دیپلمات آلمانی بوده و چند سال از جوانی اش هم در کشورهای مختلفی مثل اسپانیا، برزیل و پاکستان بوده. بعد از چند سال به آلمان بر میگرده و تا سن ۲۱ سالگی مشغول یادگیری نقاشی بوده است. به مدت ۱۷ سال در رستوران‌ ها فعالیت داشت که در این زمان به مدت ۱۰ سال به عنوان گارسون در کافه Rheinlust کار کرده‌.

تا اینکه در اولین دوره مسابقات تلویزیونی بیگ برادر آلمان شرکت کرد و تا یکی دو هفته مانده به پایان مسابقات هم جزء امیدهای انتخاب شدن بود ولی نهایتا به عنوان پنجمین نفر گروه حذف شد.

 

آلکس با استفاده از شهرتی که در Big Brother کسب کرده بود ترانه Ich will nur Dich (من فقط تو رو می‌خوام) را به بازار فرستاد که با استقبال گسترده مردم روبرو شد و سومین آهنگ پر فروش آلمان شد.

از الکس جولیگ یک آلبوم با۱۲ آهنگ وجود دارد؛ و بعد از آن در سال ۲۰۰۳ از موسیقی کناره گرفت و به موتورسواری روی آورد. همسر اول الکس جولیگ جنی الورز هنرمند معروف آلمانی بود که آنها یک فرزند دارند… و پس از طلاق از جنی الورز الکس با بریت جولیگ هاینز مدل آلمانی ازدواج کرد.

در این مصاحبه تصویری الکس از آخرین وضعیت خود، زندگی و خوانندگی می گوید:

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا