چهره هاسلبریتی ایرانی

امیرحسین فتحی کیست؟+آشنایی با مدیرعامل استقلال

به گزارش مجله اینترنتی کولاک ، اامیر حسن فتحی فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه تهران است و با تصمیم مجمع عمومی باشگاه استقلال جایگزین دکتر قریب عضو مستعفی هیات مدیره این باشگاه گردید.

 

از سوابق کاری امیر حسن فتحی میتوان به ریاست کمیته انضباطی، کمیته حل اختلاف و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مدیر عاملی باشگاههای فرهنگی – ورزشی بهمن و عقاب و ریاست هیات مدیره باشگاه برق تهران، عضو هیات مدیره، قائم مقام و معاونت اداری و مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال و معاونت حقوقی و بین الملل اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران اشاره کرد.

 

امیر حسن فتحیاز مدیران بازنشسته شهرداری بوده و رابطه نزدیکی با افتخاری مدیرعامل مستعفی استقلال و سلطانی فر وزیر ورزش دارد و از همین رو با پیشنهاد افتخاری و موافقت وزیر به هیات مدیره آبی ها راه یافت.

آقای امیر حسین فتحی، ۵۴ ساله، بعد از عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال ،معاونت حقوقی و بین الملل باشگاه استقلال را بر عهده گرفت .

نکته جالب اینکه فتحی اخیرا با حکم حسن کریمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان معاون این شرکت انتخاب شد و بعد از آن به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد. وی در اولین اظهارنظر خود پس از انتخاب بعنوان عضو پنجم هیات مدیره علت اصلی انتخابش را حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه دانست.

 

امیر حسن فتحی پس از سرپرستی در باشگاه استقلال گفت: به آقای افتخاری تسلیت می گویم و از زحماتشان تشکر می کنم. امیدوارم با تعاملی که با هیات مدیره خواهیم داشت بتوانیم به باشگاه مردمی استقلال کمک کنیم.

فتحی ادامه داد: کار سختی نیست اما امیدوارم با هماهنگی مسئولان و هواداران و حمایت های استقلال بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و باشگاه استقلال را به جایگاه ویژه اش برسانیم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار بود اتفاق بیفتد که همان زمان رخ می داد. ایشان قبلا استعفا کرده بودند که مورد موافقت وزیر و اعضای هیات مدیره قرار گرفت و مسئولیت را به بنده سپردند. امیدوارم که بتوانم در این مسئولیت موفق باشم.

 

امیر حسن فتحیکه کمتر از یک ماه قبل به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده بود، پیش از این سابقه حضور در باشگاه استقلال به عنوان معاون را در کارنامه خود دارد و مدیرعامل تعدادی از باشگاه های قدیمی نیز بوده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا