اجتماعیاخبار داغ

امیرحسین کریم الدینی، پسر سیرجانی که دختر جوان را کتک زد کیست؟ +فیلم و آدرس اینستاگرام

مجله اینترنتی کولاک: انتشار تصاویر کتک خوردن یک دختر جوان در سیرجان از صبح امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. در این فیلم یک تصاویر دختری دیده می‌شود که در منطقه‌ای خارج از شهر کتک می‌خورد. تصاویر چهره فرد ضارب اما مشخص نیست، تنها «آی‌دی» اینستاگرام اسم و مشخصات او را نشان می‌دهد؛ فردی به نام امیرحسین کریم الدینی که بنا به توضیحات خودش رزمی‌کار است.

 

امیرحسین کریم الدینی

 

پس از انتشار این فیم، گفته شد این دختر فریب خورده و از تهران به سیرجان کشانده شده اما اطلاعات نشان می‌دهد چنین موضوعی صحت نداشته و دختر در سیرجان ساکن بوده است.

پس از این اتفاق، پسر ضارب و دختری که در فیلم کتک خورده و کسی که فیلم گرفته بود بازداشت شدند و پس از تحقیقات ابتدایی، فقط پسر ضارب در بازداشت به سر می‌برد و بقیه آزاد شده‌اند.

این منبع آگاه همچنین گفته دختری که در فیلم مورد ضرب و شتم قرار گرفته، ساکن تهران نبوده و در یکی از شهر‌های استان سیرجان زندگی می‌کند. این دختر و پسر از قبل باهم دوست بودند.

این دختر پس از کتک خوردن هم در خانه باغ مانده است و زمانی که بازداشت شدند در گوشی همراه پسر عکس‌های دوران دوستی‌اش با دختر همچنان باقی مانده بود.

یکی از خبرنگاران محلی خبر داده دختری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، شکایتی از پسر نکرده است و به همین دلیل بعد از بازداشت، پسر آزاد می‌شود، اما دادستان به عنوان مدعی العموم و به دلیل عمل خشونت آمیزی که پسر انجام داده او را در بازداشت نگه داشته است.

گفته شده فردی که فیلم گرفته هم اکنون با قید وثیقه آزاد است. دختری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، ۱۵ سال و پسر ۲۰ سال سن دارد.

محسن نیکورز دادستان عمومی و انقلاب سیرجان خبر داده که پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد. او همچنین گفته ضارب اصلی روز جمعه دستگیر شده و هنوز در بازداشت به سر می‌برد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا