تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

انتقاد از چهره های تکراری در ویژه برنامه های شب یلدا شبکه های سیما

مجله اینترنتی کولاک:مهمانان و دعوت شده ها به ویژه برنامه های سیما در شب های خاص انگار یک دایره بسته ای از چهره هایی هستند که همیشه در این برنامه ها حضور دارند! “خراسان” در این خصوص گزارشی نوشته و به انتقاد از سیما پرداخته است.

 

 

هرکدام از شبکه‌های تلویزیون، به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده بودند و پنج شنبه‌شب این برنامه‌ها با بخش های مختلفی روی آنتن رفتند. طبق روال همیشگی، بخش اصلی این برنامه‌ها به گفت‌وگو با هنرمندان و خوانندگان اختصاص داشت.

رضا رشیدپور و علی ضیا که هم اکنون به صورت روزانه، برنامه‌های «حالا خورشید» و «فرمول یک» را در حال پخش دارند، به اضافه حمید گودرزی که به تازگی «پنج ستاره» را روی آنتن داشته، اجرای ویژه‌برنامه‌ها را برعهده داشتند. اما از مجریان که بگذریم، در میان مهمانان برنامه‌های شبکه‌های گوناگون هم چهره‌های تکراری به چشم می‌خوردند.

بدتر از این که مدت زیادی از حضور این افراد در تلویزیون نگذشته، چند نفر از مهمانان، در یک شب در برنامه‌های مختلف حضور داشتند! اگرچه برخی از این برنامه‌ها یا آیتم‌ها قبلا ضبط شده بود اما به هر حال، این موضوع قابل انکار نیست که مخاطبان شبکه‌های مختلف تلویزیون، شاهد چهره‌های تکراری بودند. در ادامه درباره پنج چهره‌ای نوشته‌ایم که پنج شنبه‌شب با اختلاف زمانی کمی در دو یا حتی سه شبکه تلویزیون دیده شدند.


مهران غفوریان؛ شبکه‌های سه و نسیم
پنج شنبه‌شب در حالی که مهران غفوریان به عنوان شرکت‌کننده مسابقه «ادابازی» در «خندوانه» دیده شد، ساعتی بعد در بخش پایانی برنامه «شب آرام» که با اجرای رضا رشیدپور از شبکه ۳ سیما پخش می‌شد، حضور پیدا کرد. او مهمان این برنامه شده بود و در کنار امید حاجیلی با رضا رشیدپور به گفت‌وگو نشست.


لاله اسکندری؛ شبکه‌های دو و پنج
لاله اسکندری هم جزو چهره‌هایی بود که پنج شنبه‌شب در دو ویژه‌برنامه حضور داشت منتها با این تفاوت که در ویژه‌برنامه شبکه ۵ که با عنوان «شب‌نشین» پخش شد، در یک آیتم حضور داشت و همراه گلاره عباسی به دیدار شهلا ریاحی بازیگر پیش کسوت سینما و تلویزیون رفته بود. لاله اسکندری مهمان برنامه «روشن‌ترین شب» شبکه ۲ هم شد.


حجت اشرف‌زاده؛ شبکه‌های یک، دو و سه
حجت اشرف‌زاده روی پل طبیعت برای برنامه «شب آرام» شبکه ۳، قطعه‌ای را اجرا کرد و با این نماهنگ در برنامه دیده شد. او کمتر از یک ساعت بعد، مهمان برنامه یلدایی «فرمول یک» بود و آن جا هم قطعه‌ای را اجرا کرد. اشرف‌زاده علاوه بر این‌ها با نماهنگی که دفتر موسیقی صداوسیما در نگارخانه پردیس، تولید کرده بود در شبکه ۲ هم دیده شد.


فرزاد و بهزاد مرادی (رستاک)؛ شبکه‌های دو و سه
فرزاد و بهزاد مرادی دو خواننده گروه موسیقی «رستاک» هم در دو ویژه‌برنامه حضور داشتند. آن‌ها در ویژه‌برنامه «شب آرام» شبکه ۳، در یک آیتم ضبط‌شده دقایقی درباره شب یلدا صحبت کردند و تبریک گفتند. بعد از آن هم در برنامه «روشن‌ترین شب» از شبکه ۲ دیده شدند اما این بار به عنوان مهمان، در این برنامه حضور مفصلی داشتند.


فریدون آسرایی؛ شبکه‌های یک و دو
فریدون آسرایی هم مانند حجت اشرف‌زاده در لوکیشن نگارخانه پردیس، قطعه‌ای را خوانده بود که این نماهنگ در ویژه‌برنامه «فرمول یک» از شبکه یک پخش شد. تقریباً یک ساعت بعد، او به عنوان مهمان و خواننده در ویژه‌برنامه «روشن‌ترین شب» با اجرای ژیلا صادقی حضور داشت و مخاطبان تلویزیون در دو شبکه یک و ۲ شاهد حضور او بودند.
مائده کاشیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا