اخبار داغ

انتقاد تند پرویز پرستویی از مهران مدیری به خاطر عدم پخش برنامه ملک مطیعی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انتقاد تند پرویز پرستویی از مهران مدیری به خاطر عدم پخش برنامه ملک مطیعی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در مراسم تشییع پیکر زنده یاد ناصر ملک مطیعی هنرمندان زیادی حضور پیدا کرده بودند از جمله پرویز پرستویی که انتقاد تندی به مهران مدیری و صداوسیما داشت.

پرویز پرستویی که به شدت متاثر بود، در این مراسم گفت: امروز باید به همه مردم تسلیت بگویم. ما اینجا هستیم چون میهن‌مان اینجاست و هرچند ناصر ملک‌مطیعی زخم‌های زیادی دید اما مِهر مردم مرهم او بود.

وی با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: ‌در این ساعات گذشته صداوسیما تازه به خاطر آورد که ناصرخان را ببیند اما یادتان می‌آید چند وقت پیش با او چه کرد؟

او خطاب به مهران مدیری گفت:‌ آقای مدیری شما در برنامه خود از میهمانان می‌پرسیدید عاشق هستی یا نه؟ آیا می‌دانی ملک‌مطیعی به خاطر عشق به مردم به برنامه شما آمد؟ چرا برنامه او را پخش نکردید؟ مگر او برای حضور در صداوسیما التماس کرده بود؟

پرستویی ادامه داد: مدام می‌گویند از بالا به ما دستور دادند که برنامه پخش نشود، آن بالا کیست؟ به خدا قسم هنرمندان نه اختلاس کردند نه خلاف کردند. هنرمند هرگز دنبال براندازی نیست.

پرستویی ادامه داد: ما سینماگران که نفس به نفس مردم زنده‌ایم، خوب می‌دانیم که مِهر مردم چه می‌کند. چرا باید صداوسیما زمانی از ناصر ملک‌مطیعی یاد کند که به دیار باقی شتافته است؟ چرا باید فقط اعلام شود که تنها فیلمی که ناصر ملک‌مطیعی بازی کرده؛ فیلم نقش و نگار به کارگردانی علی عطشانی است؟

وی ادامه داد: هر کاری بکنیم نمی‌توانیم تاریخ را خط بزنیم و آ‌ن را پاره کنیم. ناصرخان‌ها جزئی از تاریخ و یادگار سینما هستند. بهروز وثوقی را نمی‌توان فراموش کرد. او به همه ما بازیگری یاد داد و اگر بگوییم نه؛ دروغ گفته‌ایم.

پرستویی ادامه داد: صداوسیما برای کسی نیست. صداوسیما برای مردم است و از پول شما مردم و بیت‌المال اداره می‌شود. صداوسیما مال تک تک ماهاست.

وی ادامه داد: چرا باید ۴۰ سال صداوسیما از اسم ناصر ملک‌مطیعی و امثال وی وحشت کند و بترسد؟ این افراد خیانت نکردند. در کشور جنایت نکردند. اختلاس نیز نکردند.

پرستویی ادامه داد: کل سینماگران و هنرمندان به پنج هزار نفر نیز نمی‌رسند، پس بیاییم این پنج هزار نفر را دوست داشته باشیم و ما نیز قدر خودمان را بدانیم. به خدا این عده نمی‌توانند و نمی‌خواهند انقلاب راه بیاندازند. هنرمند در خدمت مردم است و جانش را برای مردم می‌دهد.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انتقاد تند پرویز پرستویی از مهران مدیری به خاطر عدم پخش برنامه ملک مطیعی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا