اخبار داغ

انتقاد محمدرضا هدایتی داور مسابقه «زمانی برای خندیدن» از سیما

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انتقاد محمدرضا هدایتی داور مسابقه «زمانی برای خندیدن» از سیما

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مسابقه «زمانی برای خندیدن» به تهیه کنندگی عباس قنبری و محسن تقوی زنوز، توانایی علاقه مندان را در رقابت طنز نمایشی (استنداپ کمدی ) در معرض قضاوت داوران می گذارد.

بیژن امکانیان، محمدرضا هدایتی، شقایق دهقان و سحر ذکریا داوران این رقابت مردمی هستند. بعد از پخش شدن چند قسمت از این مسابقه محمدرضا هدایتی یکی از داوران از نحوه پخش مسابقه از سیما در صفحه شخصی خود انتقاد کرد:

« شبکه سه برنامه زمانى براى خندیدن، قرار بود بهترین استعدادهاى کمدى را از سراسر ایران انتخاب کنیم تمام سعى خودمان را هم کردیم ودیدیم که چه استعدادهاى خوبى در شهرستانها هستند اما صدا و سیما چقدر دغدغه معرفى استعدادها را دارد؟

بچه اى که با هزار مشکل از شهرستان به تهران مى آید تا دیده شود زمانى که برنامه پخش میشود تمام آرزوهایش بر باد میرود چرا چون میبیند این برنامه فقط براى پر کردن کنداکتور شبکه بوده یعنى فقط آمار، وگرنه چرا باید نیمى از استند آپ ها و نظرات داوران سانسور شود و زمان پخش برنامه مدام پس و پیش شودو سطح برنامه پایین جلوه داده شود.

بچه شهرستانم فقط هم به خاطر بچه هاى با استعداد شهرستان هاى ایران در این برنامه شرکت کردم و وظیفه خود میدانم که نسبت به این جوانان مستعد احساس مسئولیت داشته باشم و میدانم یک شهرستانى چه زجرى باید متحمل شود تا دیده شود، از همه دوستان شرکت کننده در این برنامه می خواهم که نا امید نشوند و پشتکار داشته باشند.

از شبکه محترم سه که شبکه جوانان نام گرفته هم خواهش میکنم جوانان پر تلاش همه شهرهاى ایران را ببینند وبه تلاش این عزیزان بیشتر از اینها ارزش قائل شوند»

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انتقاد محمدرضا هدایتی داور مسابقه «زمانی برای خندیدن» از سیما

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا