علم و تکنولوژی

انواع چای و فواید آن برای زیبایی را بشناسید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انواع چای و فواید آن برای زیبایی را بشناسید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پس از یک روز طولانی و خسته کننده شاید هیچ چیز مانند یک فنجان چای، آرامش را به شما هدیه ندهد. اما بد نیست بدانید که انواع گوناگونی از چای وجود دارند که می‌توانند نشاط و تازگی را به پوست شما بازگردانند.

چای

آیا احساس می‌کنید که وقت آن رسیده است که پوست‌تان را با یک دارو یا ماده گیاهی پاک‌سازی کنید تا آلاینده‌ها از سطح آن پاک شوند؟ علاوه بر این باید بدانید که غذای نامناسب، استرس و کمبود خواب هم می‌تواند سبب گرفتگی نشاط و تازگی و تیرگی پوست شود. شما با چند فنجان چای، می‌توانید به راحتی پوست‌تان را پاک‌سازی و سم‌زدایی کنید. این مطلب را بخوانید تا با خواص درمانی آنها برای درمان پوست و زیبایی آشنا شوید.

چای سبز

چای سبز، علاوه بر تمام ویژگی‌های درمانی که دارد، می‌تواند در نگهداری از پوست و زیبایی شما هم تاثیر گذار باشد. چای سبز منبع سرشار از پلی‌فنول‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که آن را به یک ماده ضد پیری، ضد التهاب و ضد سرطان تبدیل کرده است. این نوشیدنی معجزه‌آسا در ترکیب بیشتر داروهای گیاهی محافظت از پوست استفاده می‌شود.

این چای، همچنین به عنوان یک محافظ قوی، می‌تواند وظیفه حفاظت از پوست در معرض آفتاب، جذب رادیکال‌های آزاد و کاهش التهاب ناشی از اشعه های مضر UV را بر عهده بگیرد.

بابونه

به دنبال یک محصول تاثیرگذار برای روشن‌کردن پوست‌تان هستید؟ کافی است چای بابونه بنوشید. چای بابونه می‌تواند رنگ‌دانه‌های سطح پوست را تحت تاثیر قرار دهد و پوست شما را به سمت رنگ روشن سوق بدهد.
برای بهره‌گرفتن از این خاصیت چای بابونه، کافی است بابونه را دم کنید و پس از سرد شدن آن را با یک پد پنبه‌ای به روی سطح پوست خود بمالید و اجازه دهید که کاملا جذب شود. بابونه، علاوه بر خاصیت روشن‌کنندگی می‌تواند به عنوان یک گیاه ضدالتهاب پوست و یا تسکین دهنده برای کسانی که مبتلا به بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس هستند، مورد استفاده قرار بگیرد.

چای سیاه

چای سیاه که مورد علاقه ما ایرانی‌هاست، تاثیر ویژه ای برای مبارزه با آکنه دارد و به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی شناخته می‌شود.
از بین بردن جوش‌های چرکی یکی از درمانی ترین ویژگی‌های این چای برای زیبایی است. کافی است مقداری از آن را دم کرده و سرد شده اش را روی پوست‌تان قرار دهید و صبرکنید جذب شود. این چای،برای موهای خشک هم مفید است و می‌تواند آن ها را مرطوب نگه دارد. امتحان کنید./دارچین

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انواع چای و فواید آن برای زیبایی را بشناسید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا