سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم منشی مخصوص من + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم منشی مخصوص من به همراه خلاصه داستان و زمان پخش فیلم توقیفی منشی مخصوص من همچنین جزئیات خواندنی درباره این فیلم. اولین کمدی اکران آنلاین مشخص شد؛ یک فیلم توقیفی با چهره‌های تیپیکال طنز. به‌دنبال ادامه تعطیلی کرونایی سینماها بر دامنه آثاری که ترجیح می‌دهند مستقیما اکران آنلاین شوند افزوده می‌گردد و در این بین برخی از آثار توقیفی نیز شانس خود را برای اکران آنلاین می‌آزمایند.

بازیگران فیلم منشی مخصوص من
بازیگران فیلم منشی مخصوص من

منشی مخصوص من اولین فیلم توقیفی است که به‌دنبال اکران آنلاین است و اگر شرایط اکران آنلاین برایش فراهم شود نخستین فیلم کمدی هم خواهد بود که مستقیما راهی اکران آنلاین خواهد شد‌.

صالح_دلدم تهیه‌کننده و کارگردان منشی مخصوص من است و در این فیلم کمدی که در شش سال گذشته در توقیف به سر برده بازیگرانی همچون حسام نواب‌ صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نامدوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و با معرفی هاوار قاسمی و علیرضا کوکبی ایفای نقش کرده‌اند.

صالح دلدم در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم صالح دلدم در این سال، فعالیت در فیلم نارمک به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی صالح دلدم فعالیت در فیلم نارمک بوده است. صالح دلدم کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۰ فیلم نارمک را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از صالح دلدم نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم نارمک و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. صالح دلدم توانست با فعالیت در فیلم نارمک تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، کیانوش گرامی و پروین میکده توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه صالح دلدم را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. صالح دلدم علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده، تهیه کننده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر صالح دلدم در حرفه‌ی نویسنده، فیلم نارمک است. مهم‌ترین اثر صالح دلدم در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم نارمک است. مهم‌ترین اثر صالح دلدم در حرفه‌ی بازیگر، فیلم نارمک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا