سلامت

این حرکت وحشتناک را هنگام رابطه جنسی دهانی برای همسر خود انجام ندهید

مجله اینترتی کولاک: شریک جنسی شما خم مثل بسیاری از مردان دیگر علاقه شدیدی به رابطه جنسی دهانی دارد و شما نمی دانید چه کارهایی  را هنگام رابطه جنسی دهانی نباید انجام دهید تا  مورد رضایت و میل شریک جنسیتان باشد. در ادامه با کولاک همراه باشید تا کارهای ممنوعه هنگام رابطه جنسی دهانی را به شما معرفی کنیم.

 

 

۱٫ خیلی زود در حال ارضاع شدن باشند

هنگام رابطه جنسی برای آقایان خیلی خجالت آور است که به همسر خود بگویند در حال رسیدن به انزال هستند و یکباره بفهمند که واقعا اینگونه نیست و در واقع یک هشدار اشتباه بوده!

خیلی دیر در حال ارضاع شدن باشند

دقیقا مثل مورد قبل اما اینبار برعکس. اگر هنگام رابطه دهانی مرد دیر به همسر خود زمان انزال شدن خود را بگوید دو اتفاق ممکن است بیافتد: در بهترین حالت می تواند انزال خود را کنترل کند و مانع از خروج مایع منی شود و یا اینکه در دهان همسر خود به انزال برسد که این یکی خیلی بد است و شاید برای مدت ها همسر تان راضی به رابطه دهانی نشود.

در حال ارضاع شدن آلت او را تف کنید بیرون

هنگام ارضاع شدن مرد در رابطه دهانی برخی خانم ها خیلی با تنفر و به شکل بدی رفتار می کنند که این موضوع می تواند باعث ناراحتی همسر تان شود. هنگام انزال نیز اتفاق خاصی نمی افتد، به هر حال باید همسر تان جایی ارضا شود، اگر نمی توانید در دهان خود تحمل کنید، آن را با دستان خود کنترل کرده و یا بر روی سینه هایتان بریزید چراکه در غیر اینصورت همه جای اتاق پخش می شود و کلی دردسر ساز خواهد شد.

رفتار عجیب و غریب

هنگام رابطه جنسی دهانی ممکن است خانم ها اکراه داشته باشند و یا چون قبلا اینکار را انجام نداده و یا تجربه بدی دارند رفتار عجیبی داشته باشند، مثلا از اینکه به راحتی و با آرامش با دهان خود همسر شان را ارضا کنند سر باز زنند. در چنین شرایطی مرد ها پیش خود فکر میکنند که مشکل از آن هاست و خجالت می کشند. قطعا چنین اتفاقی خوشایند نیست.

۵٫ ارضاع شدن قبل از اینکه همسرش نیز ارضا شود

خیلی اوقات پس از رابطه دهانی یعنی زمانی که مرد ارضا شده است، برای مدتی نمی تواند دوباره رابطه جنسی و دخول داشته باشد و عملا همسر وی ارضا نمیشود. همین موضوع باعث ناراحتی و تضعیف اعتماد بنفس مرد ها میشود.

اضطراب درباره اینکه شما چه فکری می کنید

اگر هنگام رابطه جنسی دهانی مرد احساس کند که شما خیلی لذت نمی برید، به این فکر می کند که مشکلی وجود دارد و همین موضوع می تواند کیفیت رابطه به طرز چشمگیری کاهش دهد. بنابراین تنها زمانیکه واقعا علاقه مند هستید، رابطه دهانی داشته باشید. همیشه بیاد داشته باشید که هیچ زور و فشاری وجود ندارد.

۷٫ هنگام ارضاع شدن به او دستور ندهید

اگر هنگامی شوهر تان در حال ارضا شدن و به انزال رسیدن است هی به او بگویید که چکار کند (مثلا کجا کارش را تمام کند و…) همه ی لذت رابطه دهانی را از بین می برد. هشیاری هنگام به انزال رسیدن مانند باز نگه داشتن چشم ها هنگام عطسه کردن کاری محال و خطرناک است.

۸٫ دندان زدن

دندان زدن به آلت تناسلی یک مرد هنگام رابطه دهانی یکی از بدترین چیز هایی است که می تواند اتفاق بیافتد (و فوق العاده دردناک است). بنابراین کاملا حواستان را جمع کنید که چنین چیزی رخ ندهد چراکه همه چیز را خراب میکند.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید./ مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا