سینما

بازیگران و خلاصه داستان فیلم «حامل» The Mule اثر کلینت ایستوود+تاریخ اکران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بازیگران و خلاصه داستان فیلم «حامل» The Mule اثر کلینت ایستوود+تاریخ اکران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کلینت ایستوود  در آخرین فیلمی که ساخته سراغ درامی جنایی و حادثه ای رفته است. ایستوود به مانند اکثر فیلم هایش در این اثر نیز بازی کرده است. فیلم جدید ایستوود «حامل» (The Mule) نام دارد.

کلینت ایستوود ۸۸ ساله در این درام جنایی که روایتگر داستان یک سرباز جنگ جهانی دوم است که در سن ۹۰ سالگی اقدام به جابه‌جایی مقادیر زیادی کوکایین از مرز مکزیک می‌کند. محموله‌ای که در حدود ۳ میلیون دلار قیمت دارد و قرار است آن را با ماشین شخصی از طریق میشیگان به مکزیک ببرد. این فیلم با اقتباس از داستانی حقیقی در دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و ایستوود بعد از مدت‌ها دوباره نقشی را جلوی دوربین به عهده گرفته است.

بردلی کوپر  دیگر ستاره‌ای است که در این درام در نقش پلیس مبارزه با مخدر با ایستوود همراهی می‌کند. این بازیکن پرکار نیز تاکنون توانسته چهار نامزدی بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل را در کنار سایر جوایزش بدست آورد.

تیسا فارمیگا و آلیسون ایستوود، دختر کلینت ایستوود دو بازیگر دیگر تیم بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این فیلم دومین ساخته این کارگردان پر کار در سال ۲۰۱۸ است. نهم فوریه ۲۰۱۸ فیلم «قطار ۱۵:۱۷ به مقصد پاریس» (The ۱۵:۱۷ to Paris) از او اکران شد که باز هم بر اساس داستان واقعی ساخته شده بود؛

داستان حمله تروریستی به قطاری در برلین در سال ۲۰۱۵. ایستوود که تاکنون چهار جایزه اسکار برای ایفای نقش جلوی دوربین و پشت صحنه در کارنامه پربار خود دارد، به عقیده منتقدان با ساخت این فیلم یک‌بار دیگر این شانس را برای خود و تیم بازیگرانش تکرار می‌کند.

The Mule قرار است ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) سال جاری میلادی اکران عمومی خود را آغاز کند.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بازیگران و خلاصه داستان فیلم «حامل» The Mule اثر کلینت ایستوود+تاریخ اکران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا