چهره هاسلبریتی ایرانی

مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست ؟ + بیوگرافی مجید جوزانی

مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست؟ به همراه بیوگرافی مجید جوزانی همسر فعلی سیما تیرانداز همچنین جدیدترین عکس ها و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سیما تیرانداز بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اوایل درهه هشتاد از همسر اولش یعنی ناصر هاشمی جدا شد. تیرانداز بعدها با مجید جوزانی آشنا شد و با وی ازدواج کرد. مجید جوزانی مدیر سابق خانه هنرمندان ایران است.

مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست
مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست

حاصل ازدواج سیما تیر انداز با همسر جدیدش پسری به نام آریانا بود. آریانا در سال ۸۶ به دنیا آمده است . سیما تیرانداز در بیشتر مصاحبه های خود از عشق به فرزندش می گوید : پسرم اولویت زندگی من است اگر متوجه بشوم بازیگری من به زندگی پسرم لطمه می زند مطمئن باشید این حرفه را کنار میذارم . تمام زندگی من پسرم هست.

ناصر هاشمی همسر اسبق سیما تیرانداز در سال ۷۲ با همسرش آشنا شد و در سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند . نحوه آشنایی این دو هنرمند از آنجایی که هر دو بازیگر بودند در یکی از تئاترهای شهر هم بازی بودند, همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و شناخت اخلاق و خوی همدیگر شد تا اینکه بعد از گذشت ۲ سال با یکدیگر ازدواج کردند.

اما این آشنایی و ازدواج مدت خیلی زیادی دوام نیاورد و در سال ۸۲ از یکدیگر جدا شدند . علت جدایی این دو بازیگر رسانه ای نشد حتی خبر جدایی آنها بعد از یک سال منتشر شد. شاید علت نبود پل ارتباطی قوی مثل فیس بوک , تلگرام , اینستاگرام و … خبر طلاق این دو هنرمند با تاخیر یک ساله منتشر شد.

ناصر هاشمی بعد از جدایی از همسرش سیما تیر انداز با گذشت ۱۳ سال هنوز مجرد است, ظاهرا قصد ازدواج ندارد با گذشت سن ایشان از مرز ۶۰ سالگی بعید است همسری را برای خود انتخاب کنند.

سیما تیرانداز متولد ۹ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر است که تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست -
مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست –

تیرانداز در خصوص نحوه ورود خود به دنیای بازیگری گفته است: «یک روز در دبیرستان همکلاسی پشت سریم می گفت: خواهرم در کلاس بازیگری ثبت نام کرده که من هم پرسیدم آدرس کلاس ها رو به من بگو، من هم می خواهم به آن کلاس بروم. آدرس را که که به من داد، دقیقا در خیابان دریای نور بود که یک کوچه با منزل ما فاصله داشت، اینطور شد که رفتن و در کلاس ثبت نام کردم.»

او بعد از پایان دوره بازیگری در سه کار تئاتر بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۷ ساله بود با فیلم سینمایی هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا