چهره هاسلبریتی ایرانی

شیوا نگار بازیگر ایرانی کیست ؟ + بیوگرافی شیوا نگار بازیگر فیلم قاتل آمریکایی

شیوا نگار بازیگر ایرانی کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی شیوا نگار بازیگر فیلم قاتل آمریکایی همچنین عکس های این بازیگر ایرانی الاصل در این مطلب. شیوا نگار بازیگر ایرانی کانادایی ست که با بازی در فیلم آدمکش آمریکایی در بین ایرانیان به شهرت رسید. شیوا نگار در ۳۰ می سال ۱۹۹۲ در ایران به دنیا آمد.

شیوا نگار بازیگر ایرانی کیست
شیوا نگار بازیگر ایرانی کیست

وی به همراه خانواده اش به ترکیه و بعد کانادا مهاجرت کرد و در این دو کشور ادامه تحصیل داد. شیوا نگار فعالیت خود را به عنوان مجری کودک با اجرای پیانو و گیتار در مراسم خواندن و مسابقات آواز آغاز کرد. در دبیرستان ، شیوا درگیر چندین نمایشنامه و تئاتر مدرسه بود که به سرعت تبدیل به هنر انتخابی او شد.

علاقه به بازیگری سبب شد نگار این حرفه را جدی بگیرد و در آن ادامه فعالیتش را پی بگیرد. شیوا همچنین از دانشگاه یورک با مدرک روانشناسی فارغ التحصیل شد و برنامه تحصیلات تکمیلی خود را در مدیریت وقایع و بازاریابی به پایان رساند. شیوا نگار تا سال ۲۰۱۹ در ۳۲ فیلم کوتاه، بلند و سریال تلویزیونی حضور داشته است.

بازی در «آدمکش آمریکایی»

آدم‌کش آمریکایی (American Assassin) نام فیلمی اکشن و مهیج کارگردانی شده توسط مایکل ونتسا بر اساس داستانی به همین نام نوشته شده توسط وینس فلین است. بازیگران آن دیلن اوبرایان، مایکل کیتون، سنا لیثن، شیوا نگار و تیلور کیچ هستند. این فیلم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا