سبک زندگی

با جدیدترین مدهای پاییز ۲۰۱۸ آشنا شوید + عکس

مترجم : پردیس کیانی ، مجله اینترنتی کولاک 

شما به راحتی و با ارزان ترین قیمت می توانید به روز شوید. در پاییز امسال تا می توانید از لایه های مختلف استفاده کنید.

با اینکه اکنون در موج گرما به سر می بریم اما از آنجا که زمان فروش آخر فصل برندهای معتبر سر رسیده است، فرصت خوبی برای خرید پاییزه محسوب می شود. در این مطلب کولاک که از معتبرترین سایت های مد دنیا ترجمه شده، شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با ۷ مد پاییز امسال آشنا شوید و در صورت تمایل از هم اکنون اقدام به خرید کنید. در این صورت شما از دیگران به روزتر هستید.

مدهای فصل پاییز

چاپ های حیوانی

شما می توانید از طرح های پلنگی، گورخری و باقی طرح های پوست حیوانات برای پاییز امسال الهام بگیرید. یک دامن یا یک چکمه یا حتی شال با طرح پوست حیوانات می تواند فوق العاده برازنده باشد. این مدل ها را با پارچه های ساده و رنگ های خنثی ست کنید.

پاییز

رنگ های اصلی

قرمز، آبی و زرد به تنهایی هم عالی هستند اما اگر هر سه را در یک لباس داشته باشید می توانند یک تیم شگفت انگیز و رویایی را تشکیل دهند. پس پاییز امسال به دنبال پارچه ای باشید که این سه رنگ و سایه های مختلف آن را یکجا در خود داشته باشد. اگر موفق نشدید هم مهم نیست، می توانید در تکه های مختلف لباس از همه این رنگ ها بهره ببرید و یک ترکیب پاییزه زیبا داشته باشید.

پاییز

گردنبند آویزدار چند لایه

چه چیزی می تواند بهتر از روی مد بودن با گردنبند باشد. شما به راحتی و با ارزان ترین قیمت می توانید به روز شوید. در پاییز امسال تا می توانید از لایه های مختلف استفاده کنید. همانطور که چند لایه لباس در پاییز به تن می کنید، گردنبند چند لایه هم می تواند با لباس تان هماهنگ باشد.

پاییز

دامن جین

ما درباره دامن جین های قدیمی و از مد افتاده صحبت نمی کنیم، مد امسال پاییز در واقع دامن جین هایی متفاوت با چاک، دکمه و کمربند کاملا به روز و زیبا هستند. دامن جین را با استایلی جدید امتحان کنید، حتما شیفته آن خواهید شد.

پاییز

کیف دستی زنانه مرواریدی

اگرچه این کیف ها ما را یاد کیف های عروسک های باربی می اندازند اما مروارید سفید یا سیاه آن می تواند جلابخش استایل تان باشد. این بار که بیرون می روید و وسایل زیادی به همراه ندارید، یک کیف کوچک مرواریدی بامزه را جایگزین کیف های چرمی بزرگ کنید تا متفاوت تر باشید.

پاییز

پیراهن نارنجی

همانطور که می دانید رنگ نارنجی یادآور فصل زیبای پاییز است و هماهنگی خوبی با هم دارند. این رنگ هم پوست های روشن را درخشان می کند و هم به پوست های تیره جذابیت می بخشد که اگر در تابستان برنزه کرده باشید بسیار برایتان برازنده است. پس هر رنگ پوستی که دارید این لباس را برای پاییز امسال انتخاب کنید.

پاییز

دامن نقره ای

یک بلوز و یا پلیور رنگی را انتخاب کنید و برای امروزی نشان دادنش، آن را با یک دامن و کفش نقره ای ست کنید. بدین شکل مطمئن خواهید شد که استایل شما مانند استایل هیچکس دیگری نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا