اخبار داغ

با رژیم غذایی آب و میوه؛ کم خرج ترین رژیم دنیا آشنا شوید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

با رژیم غذایی آب و میوه؛ کم خرج ترین رژیم دنیا آشنا شوید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سلامت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رژیم آب و میوه یک رژیم کاربردی و به‌دردبخور برای کاهش وزن، پاک‌سازی و سم‌زدایی بدن است. این رژیم کوتاه‌مدت است! میوه سرشار از فیبر طبیعی و آب است و کالری کمی هم دارد. فیبر و آب موجود در میوه به پاک‌سازی سیستم گوارش کمک می‌کند.

آب و میوه

انواع رژیم کاهش وزن آب و میوه :

رژیم یک‌روزه

برخی افراد در هر ماه یک روز را به رژیم آب و میوه اختصاص می‌دهند. آنها در تمام طول روز فقط آب و میوه‌هایی که دوست دارند می‌خورند.

رژیم سه‌روزه

میوه‌های فصلی تازه مانند انواع توت، موز و میوه‌های جالیزی مانند طالبی را برای رژیم سه‌روزه خود انتخاب کنید. هر چقدر که دوست دارید در روز اول میوه بخورید. سپس در دو روز بعد فقط وقتی که گرسنه می‌شوید میوه بخورید.

رژیم یک‌ماهه

برخی افراد چندین هفته تا یک ماه یا سه بار در سال به صورت متعادل رژیم آب و میوه را در پیش می‌گیرند. میوه با چند لیوان آب سبزیجات یا آب آشامیدنی تمام آن چیزهایی هستند که وعده‌های اصلی و میان‌وعده‌های شما را در بر می‌گیرند.

نوشیدن آب

با هر میوه‌ای که می‌خورید، یک لیوان آب بنوشید. در فواصل بین وعده‌های اصلی هم به طور مرتب آب بنوشید. بهتر است روزی ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشید.

میوه‌های فصلی

میوه‌های فصلی را انتخاب کنید که هم طعم خوبی دارند و تر و تازه هستند و هم قیمت کمتری دارند. آنها را بشویید و در یخچال نگهداری کنید تا به عنوان میان‌وعده یا وعده اصلی استفاده کنید.

نکات قابل توجه

رژیمی که تماماً میوه باشد منجر به ضعف عضلات یا ناراحتی دستگاه گوارش مانند اسهال می‌شود./فوت و فن

این پست توسط بخش سلامت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

با رژیم غذایی آب و میوه؛ کم خرج ترین رژیم دنیا آشنا شوید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا