اخبار داغ

با همکاری مامورین راز زن خرده فروش بر ملا شد

مجله اینترنتی کولاک :رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند ۳ نفره خرده فروشان خیابان مولوی، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۳ کیلو و ۵۴۲ گرم شیشه و هروئین کشف شد.

 

سرهنگ “محمد بخشنده” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه زن خرده فروش مواد مخدر در محله مولوی ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر  بررسی موضوع و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این تحقیقات مشخص شد که متهم به تازگی مقادیر متنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و در مخفیگاه خود در خیابان مولوی پنهان کرده قصد توزیع آن را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرپایتخت عنوان کرد: مدتی ماموران محل مذکور را تحت مراقبت قرار دادند و با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند متهم را هنگام خروج از منزل دستگیر و در بازرسی انجام شده از وی مقدار ۱۶ گرم شیشه و ۲۵۶گرم هروئین کشف کردند.

بخشنده گفت: در ادامه ماموران در بازرسی انجام شده از منزل متهم، ۲ کیلو ۵۰ گرم شیشه، یک کیلو و ۲۲۰ گرم هروئین و تعداد زیادی اسناد ملکی در تهران و شمال کشور و غیره، کشف و ۲ تن از همدستان متهم نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار قرار دارد./رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا