سبک زندگی

با ۱۰ مد جدید آرایشی در فصل پاییز آشنا شوید + عکس

با ۱۰ مد جدید آرایشی در فصل پاییز آشنا شوید به همراه عکس مدلهای جدید آرایشی و مدهای جدید پاییز سال ۹۹ همچنین اطلاعات تکمیلی در اینجا. با شروع فصل پاییز بهتر است سبک آرایش تابستانی را کنار گذاشته و آرایشی مخصوص تابستان را امتحان کنید. در این فصل می توانید رژلب ها و سایه های دودی جالبی را استفاده کنید که شاید در تابستان چندان مناسب به نظر نمی رسند.

مترجم : پردیس کیانی

فصل پاییز

از این تفاوت فصل برای تغییر آرایش تان نهایت بهره را ببرید و تنوعی دلپذیر را در استایل خود ایجاد نمایید. فصل پاییز به خودی خود پر از رنگ های متنوع و هیجان انگیز است، شما هم می توانید با این تنوع رنگ همراه شده و زیباتر شوید. در ادامه با ۱۰ سبک آرایشی که مد پاییز امسال هستند آشنا خواهید شد.

مدهای آرایشی جدید در فصل پاییز

گونه های طبیعی

گونه هایتان به سبک دختران قدیم باید آرایش شود و در این مورد تردید نکنید. گونه ها باید طوری آرایش شوند که گویی نیشگون گرفته شده اند و کمی سرخند. به رژلب تان نگاه کنید و آن را مانند آینه گونه تان ببینید تا رنگ لب و گونه با هم هماهنگ باشند.

مد جدید آرایشی در فصل پاییز
مد جدید آرایشی در فصل پاییز

چشمان دودی زمردی

فصل پاییز بسیار با رنگ سبز زمردی هماهنگ است. شما می توانید با این رنگ یک آرایش دودی داشته باشید. پلک بالا و پلک پایین را با سایه چشم، زمردی کنید و سعی کنید از مدل براق آن استفاده نمایید.

لب های قدرتمند

لب های قرمز می تواند اعتماد به نفس از دست رفته تان را به شما بازگرداند. اگر به یک ملاقات مهم می روید که به اعتماد به نفس احتیاج دارید حتما رژلب قرمز مات را انتخاب کنید.

فصل پاییز

پلک صورتی جذاب

اگر فکر می کنید پاییز فقط فصل جواهرات است کاملا در اشتباهید. در پاییز رنگ های صورتی نئون را پشت پلک تان امتحان کنید و قوانین را زیر پا بگذارید. باز هم می توانید از خط چشم مشکی استفاده کنید ولی لبه های پلک را حتما سایه صورتی بزنید. البته این آرایش در شب جذابیت بیشتری دارد.

فصل پاییز

مژه های عالی

از سرم مژه استفاده کنید تا مژه هایی پر و بلند داشته باشید. می توانید از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده برای داشتن مژه هایی زیبا بهره ببرید. استفاده از مژه مصنوعی و مگنتی هم راهکاری دیگر است تا مژه هایی سنگین در فصل پاییز داشته باشید.

فصل پاییز

رژلب های دهه نود میلادی

رژلب هایی که در دهه نود میلادی مد بودند دوباره محبوب خواهند شد. بدین ترتیب شما باید از رژلب های نارنجی و قهوه ای و خط لب پنهان استفاده کنید.

فصل پاییز

خط چشم آبی

خط چشم های رنگی باز هم مد می شوند و این خبر خوبیست. این رنگ آبی جذاب را حتما امتحان کنید.

فصل پاییز

ابروهای پهن

اجازه دهید موهای ابروهایتان دربیاید و این مد جذابیست. البته به معنای شلخته بودن نیست و نباید مناطق دیگر صورت تان مو داشته باشد. فقط کمی مداد و ژل ابرو به ابروهایتان بزنید تا کمی رنگ و حالت بگیرد. از ریمل ابرو هم می توانید استفاده کنید.

فصل پاییز

پلک ها براق

کمی زرق و برق برای فصل پاییز لازم است. از سایه های اکلیلی و یا اکلیل های درشت برای پشت پلک تان استفاده کنید و از این کار نترسید.

فصل پاییز

آرایش چشم به سبک پانک

این یکی از روش های قدیمی آرایش چشم دودی است که میتوانید با استفاده از مداد چشم و سایه به آن دست یابید. فقط پیش از سایه زدن، از پرایمر چشم استفاده کنید تا آرایش پشت پلک تان تکان نخورد.

 

فصل پاییز به خودی خود پر از رنگ های متنوع و هیجان انگیز است، شما هم می توانید با این تنوع رنگ همراه شده و زیباتر شوید.

منبع : purewow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا