تلویزیون

برخورد زشت سیما با مرحوم ناصر چشم آذر + ماجرای ممنوع الورود شدن

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برخورد زشت سیما با مرحوم ناصر چشم آذر + ماجرای ممنوع الورود شدن

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

بدون دسته بندی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در سال های اخیر بسیاری از چهره های هنری به دلایل مختلف که بعضا هیچ توجیهی ندارد، به سازمان صداوسیما ممنوع الورود بوده اند. بعد از فوت «ناصر چشم آذر» روایت برخورد زشت و ممانعت از ورود این موزیسین نام آشنا به صداوسیما بسیار عجیب و در عین حال دردناک است.

شاهد احمدلو برادر همسر مرحوم چشم آذر در نراسم خاکسپارى او گفت:

«می خواهم آخرین خاطره ام را که واقعا تلخ و دردناک است برای تان بگویم. هفته پیش با من تماس گرفت و گفت به یک برنامه زنده تلویزیونی دعوت شده است و واقعا از اینکه بار دیگر می تواند با مردم ارتباط مستقیم داشته باشد، ابراز خوشحالى کرد.

در روز موعد بهترین لباسش را پوشید و ساعتی که قرار بود در سازمان صدا و سیما آفیش باشد خود را به محل رساند و ما هم پای تلویزیون نشسته بودیم که برنامه او را ببینیم اما بعد از چند دقیقه دیدیم به خانه برگشت.

وقتی از او پرسیدیم چرا برگشتی؟ خندید و گفت تلویزیون مرا راه نداد. به من گفتند تو ممنوع الورود هستی؛ یادشان رفته بود که این تلویزیون را ما راه انداختیم. امیدوارم پرواز ناصر عزیزم عبرتی باشد برای مسئولانی که قدر پیشکسوتان ما را نمی دانند هنر این کشور مدیون امثال ناصر چشم آذر است.»

این پست توسط بخش بدون دسته بندی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برخورد زشت سیما با مرحوم ناصر چشم آذر + ماجرای ممنوع الورود شدن

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا