چهره هاسلبریتی خارجی

بررسی اخبار و شایعات جدایی زوج های سلبریتی در سال ۲۰۱۸

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بررسی اخبار و شایعات جدایی زوج های سلبریتی در سال ۲۰۱۸

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ترجمه از پردیس بختیاری: حتی شادترین و موفق ترین زوج های سلبریتی نیز از دست شایعات در امان نیستند. امسال هم مانند سالهای گذشته شاهد شایعات بسیاری در مورد بهم خوردن رابطه زوج های هالیوودی بودیم اما به راستی کدامیک از آنها صحت دارد و کدامیک تنها شایعه ای بیش نبود؟ اگر دوست دارید شایعات داغ در مورد جدایی زوج های هالیوودی در سال ۲۰۱۸ را بشنوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آریانا گراندی و پیت دیویدسون

آریانا گراندی و پیت دیویدسون در جولای ۲۰۱۸ نامزدی خود را اعلام کردند، اما زمانی که پیت تمام عکس های اینستاگرام خود را پاک کرد و آرایانا هم کامنت های پست هایش را بست، موجب نگرانی طرفدارانش شد. آرایانا در پستی نوشت: «انرژی که شما به طرف مقابل تان می دهید، به شما بازگردانده می شود. پس جهان زیبایی را نه تنها برای خود، بلکه برای اطرافیان تان نیز بسازید.»

البته پس از این که شایعاتی در مورد جدایی آنها پخش شد، پیت دیویدسون با انتشار پستی در اینستاگرام اش به تمام آنها پایان داد. او در این باره نوشت: «هیچ اتفاق بدی میان ما نیافتاده است. من فقط اکانت اینستاگرامم و پاک کردم چون دوست ندارم دیگر در آنجا فعالیتی داشته باشم. در واقع آن فضا دیگر به من حس خوبی نمی دهد. اصلا چرا باید زمانم را روی چیزهایی که به من انرژی منفی می دهد، صرف کنم؟ من همه شما را دوست دارم و مطمئن هستم که یک روزی باز خواهم گشت.»

مایلی سایرس و لیام همسورث

مایلی سایرس و لیام همسورث این روزها شادتر از همیشه به نظر می رسند اما اخیرا شایعاتی در مورد جدایی آنها پخش شده است. شایعات حاکی از آن بود که آنها برای بار دوم نامزدی خود را بهم زدند.

پس از انتشار شایعات در اخبار و فضاهای مجازی، همسورث اعلام کرد که رابطه آنها به خوبی پیش می رود، به طوری که آنها دلشان بچه هم می خواهد. البته مایلی سایرس در حال حاضر آمادگی مادر شدن را ندارد اما به زودی برای آن هم برنامه ریزی می کنند. برای ثابت شدن موضوع، لیم ویدیویی مشترک از خود و مایلی را به اشتراک گذاشت تا به همه نشان دهد که رابطه شان به بهترین شکل ممکن در حال پیش رفتن است.

کایلی جنر و تراویس اسکات

طرفداران کایلی جنر و تراویس اسکات تا به حال جز عشق و عاشقی از این زوج هالیوودی، چیزی ندیده اند اما این هم مانع از پخش شایعات در مورد رابطه آنها نشد. گزارشات حاکی از آن است که آن دو سر میز شام در یک رستوران با هم دعوا کردند و پس از آن از هم جدا شدند. همین موضوع باعث شد که تراویس برای اثبات دروغی این ماجرا، در اسنپ چت خود عکسی مشترک با کایلی را به اشتراک بگذارد و به تمام شایعات پایان دهد.

جیمی فاکس و کیتی هلمز

اگر چه جیمی فاکس و کیتی هلمز هیچوقت به طور رسمی در مورد رابطه شان حرف نزدند، اما آن را پنهان هم نکردند. آنها اولین بار در سال ۲۰۱۳ با هم وارد رابطه شدند اما تا سال ۲۰۱۷ آن را پنهان کردند. در سال ۲۰۱۷ بود که عکسی از آنها دست در دست هم در ساحل منتشر شد و آنها را مجبور ساخت تا رابطه خود را برای همگان علنی کنند. البته آنها مراسم عروسی خود را در ژوئن ۲۰۱۸ بهم زدند اما پس از آن باز هم در کنار هم دیده شدند. بنابراین شایعات جدایی آنها به هر دلیلی که پخش شد، صحت ندارد.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

اگر بلیک لایولی و رایان رینولدز از هم جدا شوند، ما نیز اعتقادمان را به عشق از دست می دهیم. ماجرای شایعه جدایی آنها در یکی از مراسم از این قرار بود که یک بار رایان در مورد همسرش در جمع شوخی کرد اما اطرافیان منظور او را بد برداشت کردند و از آن شایعه ساختند. او گفت: «در حال حاضر همسر من در سفر است و من به راحتی می توانم هر کاری که دلم می خواهد را انجام دهم و تظاهر کنم که در حال نگهداری از بچه ها هستم.»

البته حتی با این شوخی نیز نباید به ذهن طرفدارانش این فکر خطور کند که آنها مشکل دارند و در حال جدا شدن هستند! برای از بین بردن شایعات، رایان در صفحه شخصی خود اعلام کرد که او به همراه همسر و فرزندانش زمان فوق العاده ای را می گذراند.»

NEW YORK, NY – APRIL 25: Blake Lively and Ryan Reynolds attend the 2017 TIME 100 Gala at Jazz at Lincoln Center on April 25, 2017 in New York City. (Photo by Sean Zanni/Patrick McMullan via Getty Images)

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بررسی اخبار و شایعات جدایی زوج های سلبریتی در سال ۲۰۱۸

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا